Hi meiden, Met 12 weken heb ik mijn echo geplaatst in het forum om te gokken welk geslacht mijn baby zou zijn nav de Nub. Ik kreeg 5 duidelijke antwoorden: Meisje! Maar nu mijn 20weken echo gehad en er was duidelijk een jongen te zien Het topic van toen is gesloten, dus dacht meld het nu zo even. In ieder geval girls bedankt voor jullie nub theorie. Ook al klopt hij niet. Liefs Wannabeamum
Volgens mij is 11 weken ook een beetje te vroeg voor de nub en is hij wat betrouwbaarder met 12 weken. Oja ik zie nu dat je er ook een met 12+ hebt gehad! Maarre wel ontzettend leuk een jongen, gefeliciteerd!!!
nou mijn verloskundige noem het een bakerpraatje......bij mij hadden zeker 10 personen gezegd bij de nub dat het een meisje zou zijn ....maaaarr het is een jongen bij de geslachtsbepaling echo.
Duidelijk een jongetje al hoor bij 12 weken. Maar goed, dat weet ik ook alleen omdat mijn jongetje ook zo'n nub had. Overigens dacht iedereen hier ook dat het een meisje zou worden. Komt omdat de nub wel parallel loopt, maar dat er eigenlijk ook gekeken moet worden naar de 'bobbel' bovenop de nub!
hmm ik hoop stiekem op een jongen.. met nub theorie werd het door 2 + mezelf, een jongen geschat. en 1 meisje.... toch stiekem hopen dat de meerderheid gelijk heeft zooo benieuwd maar gefeliciteerd! grappig ik dacht bij die van jou ook meisje... hmmz. had zo'n vertrouwen in de theorie
Ik kreeg allemaal antwoorden dat t een jongen zou zijn en wij krijgen weer een dochter dus het is zeker niet waterdicht gefeliciteerd in ieder geval!
Hier volgens de nub een jongen, maar we krijgen toch echt een meid weer Bij 11 weken zou het geloof ik 75% betrouwbaar zijn en bij 12-13 weken 95% ofzo. Dus er zit nog een aardige 'fout'-marge op