Hallo Ik ben donderdag 6 weken zwanger. Vrijdag ochtend krijg ik een echo. Dit vanwege wat bloedverlies. We zijn ook erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Dit mede ook door het snelle stijgen van het HCG. Kun je dan al zien of het 1 of 2 zijn? Wat zie je met 6 weken en 1 dag? Kan er al hart aktie zijn? Ben ooit zwanger geweest van een lege vruchtzak is dit ook zichtbaar? Alvast bedankt
Ik had met 6 + 1 weken hartactie, die is te zien maar niet bij iedereen. Dus mocht het niet zo zijn dan niet meteen paniekeren, want bij sommigen is er pas later hartactie te zien. Als het een lege vruchtzak is, dan is dit ook te zien. Of je al kunt zien of het er 1 of 2 zijn weet ik niet... zou wel kunnen maar het vruchtje is nog erg klein (bij mij nog net geen halve cm, 4,7 mm)
Heb net even gekeken. Mijn vorige zwangerschap heb ik gevloeid tot 13 weken ( zat een hematoom ). Toen heb ik met 4 weken een echo gehad was er een ring te zien meer niet. 5 weken een blaasje met vocht. En met 6 weken en 1 dag hart aktie. Dus hoop dat het nu weer zo is. Het blijft spannend vind het allemaal erg eng. Bedankt voor je reaktie. Weet ook niet of ze het kunnen zien of het er 1 of 2 zijn?
Je kan dan best al zien of het er 1 of 2 zijn.....ook kun je een hartje zien kloppen maar dat hoeft nog niet perse...succes!
Bij eerdere zwschappen altijd een vrucht met hartactie gezien met exact 6 weken. Behalve de laatste keer. Weer een echo met 6 weken maar alleen een lege vruchtzak. Een week later wel een vrucht met hartactie en netjes 7 weekjes oud.
Hier ook weinig te zien met 6 week en 2 dagen... Maar heb dus ook een uitwendige echo gehad en daaar was alleen vruchtzak op te zien met iets vaags erin... ook geen hartactie gezien... maar een week later wel!!!!
hier mijn inwendige echo van vandaag met 6 weken en 1 dag We zagen al een mooi stevig kloppend hartje en het kindje was 4,6 millimeter groot bij mijn vorige zwangerschap met 6,0 weken een echo gehad en ook een mooi kloppend hartje gezien het is er maar 1tje, en als het er 2 waren was dat niet te missen hoor
Ik heb met 6w5d een uitwendige echo gehad, daar zag ze duidelijk een kloppend hartje <3 was zoo blij! Ons ukje was toen 8,9 mm Volgende week donderdag de volgende echo.. Ben dan 9w5d hoop zo dat alles goed zit!
in mijn fotoalbum bij zwangerschap 3 zie je een echo van 6+0. het vruchtje was 3,5 mm en het hartje klopte! (let maar niet op dat enorme hematoom...)
Als het een tweeling zou zijn dan kunnen ze dat met 6 weken al zien hoor Hartactie kan als je 6 weken bent maar kan ook zomaar een paar dagen later voor het eerst zichtbaar zijn.
en hoe is de echo gegaan meid? edit: lees net je andere topic ik duim voor je dat er op 31 mei meer te zien is meid. dikke knuffel
Hallo ben vandaag bij de Dokterswacht geweest en die hebben een blaasontsteking gevonden. En wilde ook dat de gyn mee keek ze vertrouwde het niet helemaal. Dit was een ander ziekenhuis dan gister. De gyn van gister is ook nog niet klaar met mij. Hij heeft me echt verteld gister dat hij niet positief was. Dat de kans groot zou zijn dat het mis zou gaan. Dat was hij zag niet bij de termijn zou horen. Zowel persoonlijk als telefonisch. Vandaag een andere gyn nam de tijd was heel aardig. En tot onze verbazing klopte het hartje gewoon. Ze was heel positief alles zag er goed uit. Kuur gekregen voor blaasontsteking en 4 juni terug komen. Het andere ziekenhuis bel ik af heb ik totaal geen vertrouwen meer in. ben de hele nacht in de weer geweest. Was erg verdrietig en alles is gewoon goed. Maar ontzettend kwaad op de gyn van gister hij was ook zooooooo nors. Mijn man vond hem ook niet aardig. Ja en wat moeten we ermee verder denk niet dat je heel veel meer kan dan het melden. Ik ben opgelucht we krijgen een kindje.
Jeetje wat heftig! Gelukkig heb je goed nieuws gekregen joh, maar dat zal wel schrikken zijn geweest. Spreek je hem er nog wel op aan?? Of laat je hier hierbij. Proficiat! En succes met de kuur natuurlijk.
Nee laat het er niet bij zitten. Spreek hem er zeker nog op aan. Al is het om te voorkomen dat hij dit bij andere vrouwen niet doet. Hij kan het voortaan beter iets anders brengen. Heb vreselijk nacht gehad door alles. De kuur komt wel goed even vervelend, maar na zo'n bericht kan je de hele wereld weer aan. Zo fijn dringt moeilijk door nog we zijn super blij.