20 weken echo gehad! een gezonde dochter!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Cindy84, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik moet het even kwijt!

al die tijd dacht ik dat het een jongetje was, en iedereen maar zeggen: je eigen gevoel is meestal waar.
    een jongens naam hadden we ook als eerste klaar liggen en met de meisjes naam lukte het maar niet, ik dacht; dat is vast weer een teken dat het dus een jongen is.

ook de meeste mensen in mijn omgeving dachten een jongen, mijn vader was de enige die een meisje dacht!

haha en bij de echo vertelde hij dus dat het duidelijk een meisje is!
    aaaah een meisje, ik ben zo verrast en vind het zo leuk!:)
    ik kijk nu ineens heel anders naar alle dingen!
    eerst zag ik alleen die stroere kleertjes en nu ineens schattige meisjes jurkjes en schoentjes.:D

we gaan het kamertje nu ook verder aanvullen! echt super leuk dat we het nu weten en ons er al op in kunnen stellen!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Leuk is dat he, hier ook de eerste 20 weken heel sterk het gevoel dat we weer een jongentje zouden krijgen.
    Wilde de kamer wel iets anders maken, was al bezig met alle kleertjes van Kylian want dat kon zo de kast weer in.

En toen op de echo samen met de woorden van de verloskundige jullie krijgen overduidelijk een meisje. :D:$

En nu ligt het meisje heerlijk boven te slapen.

Groetjes Anita

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Gefeliciteerd!!! Hier ongeveer hetzelfde verhaal... Ik had ook echt het idee dat we 't ene geslacht zouden krijgen, tot een paar dagen voor de 20-weken echo. Toen zei ik ineens tegen m'n man: "Nee, ik zit mis, 't wordt een ..."
    En inderdaad, bij de echo bleek mijn laatste voorgevoel juist te zijn! (Maar ik blijf 'n slag om de arm houden hoor, haha!)

Maar, lekker genieten van de mooie, roze wolk!! Heerlijk als alles zo goed gaat met je kleintje!

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Gefeliciteerd met jullie meisje en goed dat de echo goed was!!! Hihi op naar de girly-girly spulletjes!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de goede echo! Hier was het andersom, ik dacht altijd dat het een meisje zou worden, maar overduidelijk een jongen.

Natuurlijk was ik daar ook superblij mee! We zijn gelijk doorgereden naar prenatal om leuke jongensoutfits in te slaan.

Deel Deze Pagina