Hey meiden! Ik vroeg me het volgende af...Volgende weer krijg ik een echo bij de gyn. ws. een dag voor mijn NOD (idd..ik heb nog geen idee of ik zwanger ben!) Dit krijg ik ivm met 2x een vroeg MK en gyn. wilde nu alles de tijd heeft gehad om te herstellen zeg maar nog even bekijken of alles normaal is vanbinnen .. dus geen afwijkingen oid. Ik krijg een inwendige 3D echo ofzoiets...een of ander nieuw soort echo apparaat had hij het over. Hoe dan ook...stél nu dat ik zwanger blijk te zijn deze ronde zou mijn gyn dit aan de hand van die echo kunnen zien? Snap dat er geen vruchtje te zien is, maar wellicht een bepaalde verandering aan je baarmoeder? Zou best leuk zijn om er op die manier achter te komen! Ben benieuwd of een van jullie een echo heeft gehad met 4 weken en wat er toen te zien was ! Alvast bedankt hoor!
ja hoor volgens mij kan je dan al wel iets zien in je baarmoeder, een verdikking van het slijmvlies, mssn al een vruchtzakje, maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval nog niet het vruchtje zelf, daarvoor is het nog te vroeg... zou leuk zijn, ik hoop het voor je!
bedankt voor je reactie! Ja zou wel leuk zijn om er op die manier achter te komen! We gaan het wel zien! x
Rond je NOD zou je alleen een verdikt baarmoederslijmvlies kunnen zien, een vruchtje zie je pas met ruim 5 weken.
Heb nog gegoogled en je kunt dan inderdaad nog niets zien...hooguit wat verdikt BMslijm inderdaad...maar dat geeft niet..veeeeeeeeel belangrijker is, is dat er geen gekke dingen te zien zijn! Nog even een weekje wachten ! x