8 - 0 nu dus! Dank dames voor jullie inzicht Ik vind het nog steeds even spannend hoor, alhoewel mijn gevoel zelf ook uitgaat van een jongen. Maar zeker weten doen we het pas morgen
Hij kon het helaas niet zien Een gyn! Bij 19,3 weken....jammer he! Zijn apparatuur was niet toereikend zei hij. Nu moet ik wachten tot de 20 weken echo. Volgende week donderdag. Ben best wel teleurgesteld eigenlijk. Maar goed, er zijn ergere dingen!
Wat een bulls*..... hahahaha arme jij !! Hijwou het gewoon niet .. Nou dan nog ff een weekje wachten, dat is vast wel te overzien toch ??
Ik heb een filmpje gemaakt van de echo (hij maakt iedere keer echo's van 1 minuut...) daarop zie je wel echt de 2 dijbenen in beeld komen, dus hij heeft het wel getracht te zien...of hij is inderdaad een "lutser" zoals ik hem al noem En NEEEEEE ik kan niet meer wachten. Maar ja, ik zal wel moeten
Dat is het filmpje al heb kunnen MAKEN vind ik heel wat. Het staat op mijn telefoon...en ik heb een snoertje voor aan de computer. Wellicht als ik heel hard studeer dat ik het van de telefoon af kan halen Misschien zou ik het kunnen mailen naar je??