Hey allen, wij komen vanochtend van de VK af en hebben weer een echo gehad. Volgens de VK zaten we mooi op schema en zou ik op bijna 7 weken zitten wat volgens de berekening ook zou moeten kloppen. Nou vergeleek ik echter de foto van onze echo met andere echo's van 6 en 7 weken en vind ik die van ons lang niet zo duidelijk als vele die op internet te zien zijn. Ligt het nou aan mij of is onze echo vrij wazig?
Ik kreeg met dat termijn een inwendige echo in het ziekenhuis (7+2). Mogelijk zit er ook verschil in de apparatuur. Mijn echo was wel wat duidelijker maar ik denk dat het van meerdere factoren afhankelijk is en het is ook allemaal nog zo klein nu. Wel fijn dat alles er goed uitzag, gefeliciteerd!
Hij is idd wat wazig. Kan zijn omdat het (denk ik) een uitwendige echo is. Ook is hij totaal niet ingezoomd en lijkt het dus allemaal erg klein. Verder weet ik niet hoe modern jouw vk is, maar veel vk's hebben niet echt de allernieuwste apparaten, waardoor de plaatjes niet super-helder zijn (in vergelijking met nieuwere apparaten).
Ah op die manier, begon me al zorgen te maken terwijl ze zeiden dat alles top in orde was Het is idd van een uitwendige echo, omdat ik wat krampen heb/had durfde ze nog geen inwendige te doen. Ze hebben idd ook niet volledig ingezoomd. Bedankt voor het meedenken!
BIj uitwendige echo is tot zeker 10wk niks te zien. Ik had mooie echo op 8wk inwendig hartje klopte en baby was duidelijk te zien ook omdat de barmoeder dan 3 keer groter dan baby en zwart en baby wit
Het is niet dat er dan zeker niets te zien is tot 10 weken uitwendig hoor, ken er genoeg die met 8 weken een uitwendige echo hebben gekregen en duidelijk een vruchtje en een kloppend hartje zagen. Bij ons in het ziekenhuis doen ze tot 10 weken inwendig maar ik heb met 9+2 weken ook uitwendig een echo gehad en daar was ze duidelijk op te zien, ook armpjes en beentjes. Ik denk dat het inderdaad maar net ligt aan de apparatuur ligt en dat het per persoon verschillend is, bij mij lag ze bijvoorbeeld na het legen van mijn blaas met 9 weken heel laag en was ze niet meer te vinden met het echo-apparaat en een vriendin had met 8 weken geen volle blaas en daar was hij/zij wel goed te zien. Yunami, zou me geen zorgen maken als ze zei dat alles er goed uitzag , geniet ervan!