Hey lieve meiden, Ik wil het even kwijt.. ik ben als het goed is 7,2 wk morgen.. en heb mijn eerste echo.. En de controlefreak die ik ben, heb ik toch al 3 dagen niet meer getest want ze zijn nu echt op.. Ten eerste ben ik nerveus want ik heb nog nooit een inwendige echo gehad, doet dit pijn? En hoe werkt dat, een mini cam ofzo? Maar erger nog is die angst of er wel iets te zien is, ik wil zo graag een kloppend hartje zien, eerder ben ik niet gerust gesteld.. en bang dat het niet goed zit, dat er niets zit, of dat het op de verkeerde plaats zit.. Kregen jullie trouwens al een foto'tje mee bij je eerste echo?
Spannend! Een inwendige echo doet geen pijn hoor. Als je het niet inwendig wilt kun je altijd om uitwendig vragen. Grote kans dat je al een kloppend hartje ziet. Maar als je innesteling later is geweest kan het zijn dat je nog niks ziet. Is best vroeg voor een echo. En ja hoor je krijgt altijd een foto mee. Veel plezier
Hey meis, ik kom je even een hart onder de riem steken voor morgen!! Maak je niet te druk, komt vast helemaal goed! Inwendige echo is appeltje eitje, moet je je echt totaaaal geen zorgen over maken.. Tis geen camera, maar een scannertje. Tis een dun staafje met een verdikking op t einde, een beetje als een asperge zeg maar.. Daar smeren ze een hele dikke klodder glijmiddel aan en dan floept ie zo naar binnen en vervolgens voel je er echt niks van!! Ik had ook met 7 weken 2 dagen een echo (keb elke week een echo, ahum..) en t embryo was bij mij toen 13 mm.. T hartje kun je al goed zien en we konden t zelfs al horen!! Heel veel succes morgen en laat even weten hoe t was he, ben razend benieuwd!!!
Bedankt, ja dat is ook zoiets.. ik heb geen spatje bloed gezien sinds 25 juli.. daarom zegt de dokter ook dat ik al 8,2 ben. Het verhaal van clearblue digitale ovulatietesten en late eisprong vond ze niet zo van belang, vandaar de vroege echo en vandaar dat ik niet precies weet wanneer mn innesteling was, behalve paar flinke steken op 5 dpo.. Hoop zo dat hartje te zien!!!!!
Dat stelt gerust.. ik hoop dat ik dat morgen ook mag melden!!! Thnx meiden, lief van jullie!!! brrr zenuwen
Ze zullen t vruchtje meten en dan zegt dat apparaat exact tot op de dag hoe lang je zwanger bent, dus.... je zult t morgen weten.. spannend!!
Haha, dat was niet mn eerste echo, dat was al mn 3e echo! Keb er inmiddels al 4 gehad!! Word erg streng gecontroleerd deze zwangerschap, vanwege mn geschiedenis... vandaar! Vertel hoe is t gegaan vandaag??!
Ik weet niet of je al geweest bent, maar het stelt niks voor. Ik was wel angstig in het begin voor wat er te zien zou zijn, omdat het bij mij ooit niet goed is geweest. Toen verloor ik ook steeds bloed. HAd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De inwendige echo's waren hierbij niet fijn. Nu deed het absoluut geen pijn. Heb er één met 6 weken gehad en met 7,5 week (toen bleek ik al 8 weken en 2 dagen te zijn). Ik kreeg van de eerste echo geen foto mee van de tweede wel. Je kunt hier ook gewoon om vragen. Voor hun is het 1 druk op de knop.
Hey meiden.. Het deed totaal niet zeer, en: GODZIJDANK is alles oke --> Hij doet het! Ik had precies gelijk met mn 7,2 wk.. en een hartje zien kloppen.. Nu kan ik er niet meer omheen, ik ben verliefd http://www.zwangerschapspagina.nl/members/63515-albums10559-picture65262.jpg
Ik heb nooit een inwendige echo gehad hoor meid. Meteen op de buik, hartje laten horen en uiteraard altijd 2 foto'tjes mee naar huis en de volledige echo op USB-stick. Ik ging binnen toen ik dacht 8w+2d te zijn, maar ik bleek toen 9w+1d te zijn, kleine heeft lekker gegroeid in het begin dus