Hoi hoi, wij hebben vrijdag as onze eerste echo!! Ik had in eerste instantie volgende week woensdag heen gemoeten maar dan moest vriendlief apart vrij vragen en heeft deze week nog vakantie dus ik heb vandaag gebeld of het eerder kon en nu mogen we vrijdag al heen! Ik vind het zo spannend!! Hoop maar dat alles goed is.. Ik moest er wel rekening mee houden dat er dan misschien nog geen hartje te horen is omdat ik dan (als het goed is) 6,5 week zwanger ben. Groetjes Saren
gefeliciteerd!... veel plezier bij je eerste echo. ik vond het helemaal geweldig ook al zag ik toen nog niet veel
Spannend he...toevallig wij ook vrijdag 1e echo..bij 7,5 week. Hiervoor helaas een miskraam gehad..mijn eerste echo was toen om te kijken of alles 'schoon' was. Dus voor ons ook een spannende dag vrijdag! Hoop dat je al een kloppend hartje kunt zien..succes!
Wij hebben hiervoor ook een miskraam gehad vandaar nu ook zo vroeg de eerste echo. Ik heb toen ook een inwendige echo gehad om te kijken of alles 'schoon' was en dat was het geval (er zat zelfs alweer een eitje). De gynaecoloog gaf zelf het advies om te vrijen dus dat hebben we gedaan Succes vrijdag laat je weten hoe het was?
Succes met de echo! Ik moet vrijdag voor een wortelkanaalbehandeling, ik had liever een echo gehad. Nog even geduld, 16 augustus heb ik de 1ste echo. Veel plezier.
Ik ben afgelopen vrijdag voor mijn eerste echo geweest en we hebben al een heeeel klein hartje zien kloppen. Luisteren ging nog niet. Ik was 6+2. Vrijdag mag ik weer. Dit ivm twee mk vorig jaar. Hopen dat alles nu wel goed gaat. Jij veel plezier vrijdag!!!!
@Diaantje85: Ja alles liever dan een wortelkanaalbehandeling, jij ook veel succes en nog even geduld hebben dus. @Talitha15: Dank je wel! Hoop dat wij ook een klein hartje zien/horen kloppen. Ik zit mezelf constant af te vragen wat we te horen krijgen vrijdag. Ben blij dat ik 's morgens eerst nog moet werken heb ik tenminste een beetje afleiding.
Ik had mijn vraag weg gehaald omdat ik het later in je banner zag staan. Maar toen had je had hem al gelezen en beantwoord hihi.
Dank jullie wel allemaal! Soms maak ik mezelf echt gek want zoals nu voel ik het niet meer en dan voel ik me ook helemaal niet zwanger (geen symptomen). Ik denk dan echt dat de baby is gestopt met groeien . Vaak vraag ik dan ook even aan de beeb of hij/zij een teken van leven wil geven haha (dom hé) maar vaak krijg ik later dan wel weer een symptoom bijv. een vette steek ofzo dan denk ik oké gelukkig je bent er nog hihi.