Hallo, Vandaag heb ik wegens mijn verleden 2x mk een vroege echo gekregen. Op deze echo was een vruchtzakje en een dooierzakje te zien maar geen vruchtje. Nu ben ik gewoon zo gespannen en bang dat het weer mis gaat. Al heb ik nog nooit een echo gezien met meer dan verdikt slijmvlies, en is dit dus al beter dan voorgaande keren. Hebben jullie ook toevallig een echo gehad rond dit termijn? En wat was er te zien(evt foto)? Volgende week mag ik trouwens terug voor een nieuwe echo.
Ik had rond dit termijn ook alleen een vruchtzakje is ook nog te vroeg voor een hartje. Week later een mooi kloppend hartje. Zie vervolg mijn banner.....
hier ook met 5 weken 2 dagen alleen een vruchtzakje inmidddels zie banner van links naar rechts inimini 5 weken 2 dagen, 8 weken, 10weken 2 dagen
Bij mij op 5 weken en 2 dagen alleen vruchtzakje op 5 weken en 6 dagen vruchtje. Het is echt nog erg vroeg hoor.
Bij mij met 6 weken alleen een vruchtzak... Geen vruchtje en ook geen dooierzakje! 1 week later wel een vrucht met kloppend hartje van netjes 7 weekjes oud!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Heb zojuist mijn hcg waarde doorgekregen aan de tel en deze is: 17.901 . Volgens de verloskundige in het zk is dit een mooie waarde voor dit termijn. Mochten ze volgende week de echo nog niet echt duidelijker vinden , wil ze mijn bloed weer laten afnemen.
Ik vind het erg vroeg nog. Wat zei de gyn ervan? Ik weet er niet zo heel veel van maar dacht dat je sowieso met 5,5 week weinig/ niets kon zien of horen.
Bij mij ook een echo met 5.5 weken na 3 miskramen. Ik had toen al weer bloedverlies, de gyn zei echter dat het er prima uitzag. Maar er was echt nog niets te zien hoor. Ik heb er wel een foto van, maar daar heb je niets aan, want er is niets te zien . Mij stelde het wel gerust dat er geen stolsels te zien waren... Wij gingen daarna op vakantie en daarna een echo met een kloppend hartje. Dat was het begin van deze zwangerschap. Succes!
nou dat ziet er prachtig uit geweldige hcg waarde voor de juiste termijn nee hoor geen zorgen maken komt allemaal goed
Hier ook met 5w3d een echo gehad en toen was er ook alleen een vruchtzakje en vaag waarschijnlijk het dooierzakje te zien. Volgens de meting van het zkh was ik toen 5 weken zwanger en inmiddels is ze alweer 5,5 week oud
Hi hopelessinlove, Ik denk dat ik snap hoe je je voelt... Ik ben er zelf maandag achter gekomen dat ik zwanger ben en ik heb t dinsdagochtend laten bevestigen door de huisarts... Wij zijn super blij!! Totaal onverwachts en niet gepland maar o zo welkom... Nu heb ik toevallig volgende week een inwendige echo gepland staan bij de gyn ivm waarschijnlijk endometriose... Al eens eerder zo'n echo gehad en op deze echo zagen ze een plekje waardoor ik 3 mnd moest wachten en nu dus volgende week kijken of het echt endo is... Ik ben ook super bang dat er straks niks op te zien is... Nu lees ik wel overal dat het heel normaal is als je dan nog niks ziet ( ik ben dan 6 weken) en dat je waarschijnlijk 2-3 weken daarna wel een heel mooie boontje en hartje ziet/hoort.... Ik hoop van harte voor je dat je over een paar weekjes wel wat ziet... En gefeliciteerd