Hoi allemaal, Ik heb as Donderdag mijn 1e echo om half 5 pas. Ben dan bijna 8 weken zwanger Ik ben zo zenuwachtig! Heb in April een vmk gehad, was toen bijna 5 weken zwanger. Ben zo bang dat het nu weer fout gaat Wat kan ik verwachten bij zo'n 1e echo? En wat kan ik allemaal zien? Zie ik dan echt een klein mensje of is het echt nog maar een doperwtje ofzo? Ben zo benieuwd! Ik kan haast niet meer wachten, heb nl al zolang gewacht! Jullie horen donderdag wel van mij hoe t is verlopen. Groetjes!
Spannend allemaal ik had me eerste echo rond 8+5 maar wat ik al gedacht een week minder ver was ook bij me eerste. Dus had eigelijk een echo van 7+5 zou de foto ook even plaatsen dat je een idee krijgt wat je ziet . Omdat ik nog onder de 8weken zat kreeg ik nog een echo omdat ze nog geen vast3 termijn wou stellen uiteindelijk bij me laatse echo weer 5dagen vooruit gezet. Dus schrik niet als ze je nu mischien minder ver schatten.
Hoi, spannend donderdag je eerste echo!! Bij mij was de eerste echo inwendig en met 8,3 weken. Je zag al 4 stompjes een klopppend hartje en iets wat het hoofdje zou worden. Je ziet dus wel iets vorm maar echt een babytje zie je nog niet dat zie je eigenlijk pas mooi met 13 weken. Veel plezier donderdag!!
Bij mij was de eerste echo met 8+4. Al duidelijk te zien dat het een kindje is. Hoofd en lijfje, stompjes, kloppend hartje en zelfs al donkere plekjes op het hoofdje (oogjes). Ze hebben mijn echo fotootje vergoot, waardoor het beter te zien was.