Hoi! Vandaag de 12 weken echo gehad! Ik ben op de kop af 12 weken nu. Ik heb 6 echo's meegekregen, dus als de foto niet goed is hoor ik het graag! Ik ben echt supernieuwsgierig! Alvast hartstikke bedankt! Dikke kus Sue Bekijk bijlage 38762
Bekijk bijlage 38766 Hier is de beeb lekker aan het spartelen! Ik heb ook nog een echo van de achterkant, zoo mooi met het ruggegraatje en de bekken er helemaal op! Die zal ik ook nog even plaatsen! Dikke kus Sue
Waar baseren jullie dat op?? Of is dat gewoon een gok/ gevoel?? Aangezien je op deze echo (en op geen enkele echo bij 12 wkn) al kan zien wat het geslacht is!! Wel mooie plaatjes en je mag zeker trots zijn op je hummeltje, ziet er goed uit!!!
Haha ik zal er wel helemaal langs zitten met al die meisjes voorspellingen. Toch denk ik een jongen...
Thanks ben erg benieuwd!!! Duchess, is natuurlijk niet zeker hé? 2 die geen expert zijn zeggen meisje o.a. Ik heb zelf ook gekeken en ik zou zeggen een jongetje, maar ik heb naa al mijn andere echo's gekeken ook de echo's van bijna 11 weken. We zien het wel, blijft gewoon een verrassing . xxx
Volgens die site, is het "dingetje" bij een meisje gelijk aan de ruggengraat en bij een jongetje niet, hoezo moet je hiervoor expert zijn? Op basis van die theorie zeg ik dus nog een keer een meisje(op basis van foto 1).