Ja???? Oooooooh... Ik ga maandag echt versteld staan als ze zeggen dat het een meisje is, hahahah! Niet dat ik niet blij ben hoor, maar mijn gevoel neigt zoooo sterk naar een jongen!!!
Ik heb meteen ff mijn vriend gemaild.. hahahaha! Nu kunnen we helemaal niet w8en... Hahahaha! Ik laat jullie maandag weten wat het is..
Ik ga ondanks mijn twijfels toch nog steeds voor een jongen. Voor mijn gevoel wijst de nub nl iets omhoog.....
hey, zouden jullie voor mij ook eens willen Nubben?? ik heb gisteren mijn 1ste echo gehad met 11 weken. ik heb al een zoontje. ben niet echt zenuwachtig naar dit geslacht ofzo maar zou leuk zijn als jullie nubben en als het uitkomt ook weer leuk en een extra bevestiging voor jullie! toch? ik hoop dat jullie met deze foto iets kunnen! Alvast bedankt! Sharon
Meiden... jullie zeiden allemaal een meisje.. Maar wij krijgen toch echt een zoontje! En dat was èrg duidelijk te zien, hahahahaha! Ooh Wonder, jij had wel gelijk meis! Kei goed! Groetjes Heidi
Als ik terugkijk naar je echo's vond ik het toch behoorlijk een meisje, maar zo zie je maar...gefeilciteerd trouwens
ziet er inderdaad behoorlijk als een meisje uit... waarschijnlijk is jullie kleine mannetje een laatbloeiertje waarbij de nub pas bij 13 weken de hoogte in is gegaan ipv 11 a 12 weken (zoals gebruikelijk). Ach je hebt er in ieder geval een paar dagen spanning van gehad