Joehoeoee!! Bij deze wil ik jullie laten weten dat iedereen verkeerd gegokt heeft bij mij want wij krijgen een meisje!! Zie foto hieronder voor de 'hamburger'. En de onderste foto was de nub waar iedereen zo zeker een jongen over dacht!
Hey deze nubfoto komt niet bekend voor. Had ik wel gereageerd?? Ennhh uiteraard gefeliciteerd met jullie dochter!!! Zo zie je maar dat de nubtheorie niet waterdicht is
Gefeliciteerd met jullie dochter Marlijn!! Ik zie dat je vlakbij woont. Hier namelijk ook bij screeningscentrum de Peel
Wat zeiden ze trouwens op het USA forum? Ben ik wel benieuwd naar. Ik vond het echt een jongensnub, jij bewijst mooi dat de theorie idd niet waterdicht is
Je hebt gereageerd dat het een jongen was! heb de foto er een paar keer opgezet. De man van de echo zei dat de liggen in van de rug op die foto niet goed was om de nub te meten en dat dat heel vaak is.
jeetje ik zou inderdaad nav de nub foto zonder twijvel zeggen jongen. ongelovelijk, dit vond ik niet eens een twijvelgeval Maar je geslachtsfoto laat toch duidelijk zien dat het een meisje is. krijg nu wel sterk me vraagtekens bij de nub theorie haha. nou geniet lekker op je roze wolk!!!
Volgende week woensdag heb ik de 20 weken echo (ben dan 19+1). Ik hoop dat ze gelijk hadden bij mijn geslachtsecho bij 17+3 dat het een meisje wordt aangezien IEDEREEN hier het duidelijk een jongen vond gekeken naar de nub..