Het is nog een heel vroege echo (11+4), maar wel mooie foto's...Zien de NUB-experts er al iets in...ik ben benieuwd!!
ik zie een meisje op alleen de bovenste echo maar met 11+4 is dat nog niet beyrouwbaar (een jongen met dit termijn wel). het kan zijn dat de nub de komende dagen nog omhoog groeit en het dus een jongen is. ik durf geen uitspraak te doen. heb je binnen nu en 3 weken weer een echo??
met rogijuli eens, nét iets te vroeg eigenlijk. De bovenste is de (meisjes)nub duidelijk te zien, maar idd nog niet betrouwbaar Krijg er wel een meisjesgevoel bij
Ik hoef in principe pas met 20 weken weer voor de echo. Heel misschien doen we nog een pretecho tussendoor...Aan de andere kant denk ik....geduld hebben! Zelf hebben we het gevoel dat het een meisje is, maar dat dachten we bij de eerste ook
Echt duidelijke mooie foto's! Het is inderdaad iets te vroeg! Maar ik zie op de bovenste foto ook duidelijk een meisjes nub, maar ik durf me geld er nog niet op te zetten!
Ik zal wel de enige zijn die er een jongen in ziet op de 2e foto maar da's geen referentie want meestal heb ik moeite om nog maar uit te maken aan welke kant het hoofd zich bevindt op die dingen.
Hallo! Ik ben nieuw en zwanger van de tweede, we hebben vandaag weer een echo gehad en ben nu precies 12 weken. Ziet iemand hier in?
@mamabram, ik denk dat je zelf even een topic moet openen voor reacties... Gisteren de 16 wekenecho gehad, een extra...de echoscopische heeft lang moeten kijken. Eerst een pottyshot waarbij ze dacht iets tussen de benen te zien en daarna van zijaanzicht een duidelijk piemeltje en balletjes...het wordt dus een jongetje! Ik zal later vandaag foto's plaatsen van ons mannetje! Groetjes!