Hoi meiden, Ik heb morgen me eerste echo, ben dan 7 weken zwanger .. Vind t erg spannend.. het is wel een uitwendige echo bij een echocentrum ik mag om 2 uur.. ben nu al ontzettend zenuwachtig.. Wat kan ik zoal verwachten bij 7 weken ? Groetjes Miranda
Hier was ik 7 weken en 5 dagen. Hier was dus echt een kloppend hartje en een klein boontje te zien Bij mij is hij wel inwendig gedaan. Hier is dat gewoon standaard bij zo een vroege echo's omdat de kans bestaat dat het uitwendig niet goed te zien is. Veel plezier vandaag!
Heb een echo van 8w en 1 dag daar lijkt het kleiner op als bij jou hihi Bekijk bijlage 326912 succes vanmiddag meid en hoop dat je net zo,n mooi echo heb!! xxx
@miranda gisteren een (inwendige) echo gehad bij 7.3 weken volgens eigen berekening en de echo zei 7.1. Zie mijn album. Succes vandaag!
die 2 dgn krijg je mischien met termijn er wel weer bij! Mooie echo heb je ... het is dat je zegt het hoofdje aan rechterkant hihi ! Had met 8w 1 dag een echo en klopte overeen met mijn berekening vanaf me eisprong dat kan zo weer veranderen met termijn of niet. Blijft altijd weer apart om het te zien
Succes met je echo vandaag! Hier kreeg ik in het ziekenhuis een uitwendige echo met 7 weken, met veel moeite zagen we een grijze vlek een een knipperlichtje, geen mooi beeld iig wat je bij een echo wilt zien. Mocht je de kans hebben, vraag dan of ze een inwendige echo willen maken, dan zie je het veel beter en duidelijker! Ik kreeg met 6w4d en 8 weken wel een inwendige echo en dat verschil was heel groot! Zoveel beter om zelf ook iets te kunnen zien! Laat je nog even weten hoe je echo was?
Mooie echo's meiden! Heb by me zoon ook een uitwendige gehad met 8 weken was ook goed te zien, waar ik ga doen ze t niet inwendig omdat t echt een echobureau is die vroege echo's maakt vanaf 7 weken maar wel alleen uitwendig.. Nja blijft spannend en laat jullie weten als ik geweest ben
Nou ik heb de echo gehad, en alles zag er goed uit.. kindje zit mooi boven in me baarmoeder en hartje klopte mooi! Is gewoon uitwendig gedaan.. tuurlijk heb je dan misschien iets minder mooi beeld maar dit was voor mij voor nu goed genoeg Ben blij
Nee inderdaad, gelukkig niet had t ook nog ff nagevraagd en ze zei ook dat ze denkt dat teveel hcg had .. dat de een gewoon veel sneller aanmaakt dan de ander.. Dankjewel
Haha ja die halve maan banaan had ik ook bij me zoontje! en heb wel is gehoord dat een halve maan banaan een jongen is en een ronde een meisje.. maar goed dat moeten we afwachten.. al klopte t wel bij me zoontje
heb echo van me dochter bekeken die had iets meer vorm niet rond maar beetje ovaal laats zei patricia1987 dat ook had ze gelezen idd over ronde baarmoeder een meisje heb er nog nooit van gehoord