Echo met 14 weken...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by annick1984, Sep 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Ik heb dus met 14 weken weer een echo. Wie hier heeft er ervaringen mee dat deze alsnog inwendig wordt gedaan?

Dit vraag ik omdat ik voor deze echo zowel mijn moeder als schoonmoeder heb uitgenodigd om mee te gaan. Nou maakt het inwendige deel me voor mijn moeder en vriend niet uit, maar me schoonmoeder is dan toch een gevoelige kwestie..

(Ik weet het, ik heb het zelf gevraagd, maar las daarna dat de kans dat de echo weer inwendig is, ook aanwezig is, en daar had ik eigenlijk niet echt bij stil gestaan).

2. Bij mij, maar dat was op eigen verzoek, omdat het beeld bij mij met die termijn nog véél mooier was bij een inwendige echo. In principe kan het met die termijn ook prima uitwendig hoor! Mocht er nou tóch een reden zijn om inwendig te kijken, dan stuur je ze toch gewoon even weg? :)

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik had de eerste echo met 8 weken en daarna met 12 weken, beide uitwendig en alles was prima te zien hoor :). Met 14 weken zou ik mij daar eigenlijk geen zorgen over maken hoor.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Met 14 weken is vaak uitwendig, tenzij ze iets niet goed kunnen zien.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik had vanaf de 9 weken alleen maar uitwendige echo's, denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor!

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb alleen de echo met 8 weken inwendig gekregen, die met 10 en 12 weken waren gewoon uitwendig dus het zou enorm vreemd zijn als ze bij jou inwendig doen met 14 weken.

Snap ook best dat je dat niet fijn vindt met je schoonmoeder erbij, moet er niet aan denken met mijn blote doos te liggen met mijn schoonmoeder erbij :D

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik heb met 14 weken ook een echo gehad, die was uitwendig :)

Ik denk dat ze in eerste instantie uitwendig zullen proberen en bijna altijd is dat met 14 weken goed te doen.
    Dus ik zou me niet zo'n zorgen maken dat je met je billen bloot moet voor je sm ;)

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Bij mij is het vroeg heel slecht te zien van buiten, maar met 14 wel wel prima. Ik denk dat de kans maar klein is dat het niet zou lukken, maar anders moet het toch ook wel zo lukken zonder dat je sm alles ziet?

9. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Tja, bij mij was er bij 10 weken aan de buitenkant niets te zien ('n wazige vlek, wss lag de embryo te laag). En ik lees op veel sites en fora dat inwendig bij 14 weken blijkbaar ook nog heel normaal is?

Maar daar zal de echo dame ook wel een oplossing voor hebben.

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik kreeg met 11+2 de echo uitwendig, was erg duidelijk hoor!

Share This Page