Echo placenta aan de voorkant.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door angel02, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hallo vrouwen
    Ik heb een vraag ik ga 6 januari een pretecho doen bij dr papa
    Nu heb ik ergens gelezen dat als je placenta aan de voorkant ligt zoals bij mij de beelden misschien niet zo duidelijk zijn.nu is zo n echo best duur en ik heb het er natuurlijk wel voor over.;) maar zijn er meer mensen die een placenta aan de voorkant hebben .en een pret echo gedaan hebben met ongeveer 24 weken en hoe waren de beelden daarop ik krijg ook een dvd mee.ben benieuwd .
    Veel liefs

2. louan

louan Niet meer actief

Hoi,

Mijn placenta lag ook voor en had met 25 weken een pret echo, ook bij dr papa. Het was een geweldige ervaring met gewoon goede heldere beelden. Mooie dvd en foto's gehad.

grtjs

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    De echoscopiste die m'n geslachtsbepaling deed zei dat als je voor 26 weken komt de kans het grootste is dat je mooi beeld hebt, daarna wordt het vaak lastiger ivm ruimte gebrek. (Heb zelf ook placenta aan voorkant) veel plezier! :)

4. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Bij mij was het toch echt minder mooi door placenta:(
    Ik vond het zonde van geld. Ik was bij 28 weken.

5. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    nee hoor is onzin hier ook voorliggende en duidelijk in beeld ;) geniet van de echo op 6 jan

die foto die ik op mijn avatar heb was bij 20 weken ,, toch wel duidelijk te zien het koppie ;)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb met 26 weken een 3D echo laten maken. Heb ook de placenta aan de voorkant. Het was soms ff duwen en bewegen, maar wel met mooi resultaat:)

7. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Maakte bij mij niks uit, gewoon heel mooi beeld, net als bij achterliggende placenta. Had de echo rond 26/27 weken

8. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oké nou het geeft me een beetje gerustgesteld en we gaan het meemaken heb er echt heel veel zin in.
    Liefs

9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik heb de placenta schuin voor zitten. Eergisteren een 3D echo gehad. Meneer lag te slapen en wilde echt niet wakker worden. Lag met z'n neus in de placenta. Toch een paar mooie plaatjes van m gekregen, incl z'n voeten op z'n voorhoofd 😜. Ja hij lag er apart bij.
    Ben niet bij papa geweest, maar ik mag bv wel een keer terug komen op de hoop dat meneer dan wel wakker is en een beetje wilt meewerken.
    Deze echo was bij 27.6 dagen.
    Heel veel plezier met de echo!

10. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou nog een paar uurtjes en ik ga mijn 3D echo doen ben echt zo benieuwd of de beeb mee wil werken en wat ik te zien krijg haha

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je! Ik heb gisteren voor de 3de keer een 3D gehad en WEER niks te zien dus nu maar opgegeven.
    Gelukkig hoefden we maar de helft te betalen de eerste keer en waren de andere 2 keren gratis :D

Eerste 2 keren de navelstreng voor zijn gezicht en gisteren hield hij de armen voor zijn gezicht dus helaas pindakaas, is nu al een eigenwijs ventje ;)

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou das ook niet leuk voor jullie zeg.maar ik hoop het wel want zowel bij de geslachtsecho en 20 weken echo lag hij ook met zijn hoofdje alleen naar beneden.nu weet ik wel dat dr.papa de tijd neemt en hè altijd mag terug komen dus we hopen het beste.

13. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Veel plezier vandaag (toch?!) angel! Hopelijk heb je goed beeld. Ik heb ook mijn placenta aan de voorkant en willen ook graag een 3D echo dus ben benieuwd wat je ervaringen zijn!

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bij ons heeft ze de eerste keer 3 kwartier gekeken en geduldig geweest, de 2de keer een half uur en gisteren ook een half uur dus tijd genoeg genomen maar ja, een eigenwijs mannetje is het haha :D
    Ze doet tot 3 keren proberen en dan is het jammer maar goed, heb wel de helft maar hoeven te betalen en evengoed heel veel foto's en filmpjes van de echo's meegekregen dus toch netjes.

15. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou ben geweest en het was echt super hij legt alles zo goed uit hij was een uur bezig hij neemt echt alle tijd.alles gezien ook MAAR het gezichtje wou hij niet tonen hij lag heel veel met zijn handjes voor zijn gezichtje. Maar ik mag vrijdag nog een keer terug komen om te kijken of hij het wel wil laten zien vind ik ook totaal niet erg haha .

16. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou nu ging het perfect hihi hij werkte goed mee :p

Deel Deze Pagina