Ik probeer voor het eerst deze ronde ovulatietesten. Nu ben ik op cd 11 begonnen. De eerste twee stegen maar nog niet positief de twee daarna zijn alleen maar lichter geworden. Ik had verwacht dat het wel verder op zou lopen maar dat is dus niet zo. Ik test eind van de middag. Ik weet dat het ook wel kan schommelen maar ook zoveel? Alvast bedankt voor het meekijken! de linker is van cd11, de eerste testdag.
Ik test nooit een knaller alleen met extra gevoelige van sensitest. Dus de donkerste in een reeks zou ook een positieve kunnen zijn. Na een eerste ronde weet je hoe ze voor jou werken. Maar gezien de lengte van je cyclussen denk ik dat bij jou de positieve nog moet komen anders is je eisprong deze keer wel erg vroeg. Bij mij lopen ze niet op en af en weer op. Als t oploopt volgt hier ook een eisprong. Maar weet niet of het altijd zo werkt. Denk dat dit best wel een kan verschillen
Bedankt voor jullie snelle reactie! Ik test zeker nog even door. Het zou inderdaad wel snel zijn als ik op cd 13 al een eisprong zou hebben maar wat dat betreft is de regelmaat bij mij soms ver te zoeken