Pfffffffffff, deze week krijgen we de uitslag van mijn NIPT onderzoek. vorige week ging het nog wel prima maar sinds gisteravond en vanmorgen ben ik echt nerveus.. hoe ga ik in godsnaam deze week doorkomen.. die hormonen helpen ook niet echt mee in het rustig en stabiel blijven. ik kan het ook nog met niemand om me heen delen dus ik ben echt een soort kookpot die op het randje van overkoken staat.. ik hoop zo dat alles goed is.. dan kunnen we het goede nieuws eindelijk delen met vrienden en familie en het allerbelangrijkste, mijn dochter van 7! succes allemaal met jullie echo's en onderzoeken.. ik weet hoe de onzekerheid voelt lfs, Dorri
Is erg logisch hoor dat je nu tegen de muren aan begint te vliegen! Hoelang wachten jullie nu op de uitslag? Hier 3,5 hele weken moeten wachten en werd vanaf dag 1 al helemaal wanhopig! Schreeuw huil vloek mag allemaal het is gewoon reuze spannend... Wil je lekker je gal spugen stuur me maar een pb. Sterkte komt zeker een goede uitslag
wat ontzettend lief! bedankt voor je reactie! ik ben vorige week maandag geprikt en krijg de uitslag binnen 10 tot 12 dagen, per mail. We zullen het dus in ieder geval eind deze week weten. Ik schat mezelf altijd zo nuchter in maar heb t nu gewoon niet meer.. het is ook echt erop of eronder want een slechte uitslag (na eventueel vervolgonderzoek) betekend voor ons het afbreken van de zwangerschap.. en dat vind ik echt een vreselijk scenario. Dat maakt het zo enorm beladen voor me denk ik.. en het feit dat het verder zo gewenst is. bedankt voor het meeleven! liefs Dorri
3,5 week!!!? Bizar!!! Sterkte met wachten. Zelf redelijk goed door die dagen heen gekomen, maar ergens die tweede week begint het idd wel te kriebelen.
Lieve meiden! Net de mail van Gendia binnen! alles is goed en mijn dochter haar diepgekoesterde wens gaat in vervulling.. ze krijgt een zusje! ik heb net van opluchting een flink potje zitten janken! bedankt voor het meeleven! ik ben ZO gelukkig! Heel veel liefs, Dorri
Dankjewel allemaal voor het meeleven! @ Moirin, niet normaal wat een spanning er weg valt.. ik voel me alsof ik een saunaweekendje achter de rug heb en smile van oor tot oor! heel dankbaar en gelukkig! nu kan het echte genieten beginnen! lfs, Dorri