aangezien ons meisje al een paar weken loopt, ben ik van de week gaan kijken voor schoentjes. Binnenshuis heeft ze leren slofjes aan, maar die vind ik te koud voor buiten nu. We zijn naar een goede schoenwinkel geweest. Daar hebben ze de schoenmaat opgemeten, en we hebben toen wat modellen geprobeerd. Vooropgesteld dat het ons niet om het mooie gaat, puur om wat goed voor de ontwikkeling van de voetjes is. De verkoopster merkte al snel dat ze heel flexibele voetjes heeft, meer als het normale. Ze verloor alle schoentjes zo, zelfs degene met klitteband. Het enige wat ze nog dacht dat kon helpen, zijn schoentjes met veters maar die had ze niet in maat 21 omdat blijkbaar niemand meer schoenen met veters wil . Maargoed, ik zit nu dus in dubio. Wachten tot ze een paar maanden ouder is en ze misschien minder flexiblele voeten heeft? Ik weet niet eens of het wel verandert. En dan zou ze dus ook een paar maanden lang niet buitenshuis lopen. Of schoenen kopen met veters, en maar hopen dat dit wel goedgaat? Hopelijk heeft iemand hier hetzelfde meegemaakt . En in het algemeen, welke merken schoentjes (liefst met veters) vinden jullie fijn en goed voor de ontwikkeling? Ze heeft slofjes van Boumy die we heel fijn vinden maar ik weet niet of de schoentjes ook zo fijn zijn. Hartelijk dank!
Liam is ook te flexibel kwa voeten en eigenlijk alles van zijn lichaam. hier heb ik goede schoenen met veters bij de scapino gekocht van het merk dr. visser. dit waren niet zijn eerste schoentjes. hij liep met 10 maand. misschien eens een andere goede schoenenwinkel bekijken? liefsz
Schoentjes van Bardossa en Shoesme zijn erg geschikt voor nieuwe lopertjes. Mijn dochter heeft heel smalle voetjes en ik heb altijd schoentjes met veters. Kun je goed passend maken en met een dubbele knoop krijgen ze de schoentjes echt niet uit.
schoenen van Elefanten (oa. bij Van Haren) even offtopic: jeeeeee maat 21 en ze is 11 maanden?! Onze dochter is ruim 20 maanden en heeft pas maat 19....