Begint mijn man ineens over een 3e! Ben in shock....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door NB1980, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Mijn man en ik hebben twee gezonde kinderen: een meisje van drie en half en een zoontje van 15 maanden. We hebben altijd graag twee kids gewild en hebben al regelmatig geroepen dat het zo goed is.

Maar nu ineens het weekend, zegt hij: lijkt me leuk een derde erbij:$ Pleurde haast van mijn stoel!

Nu de jongste wat actiever wordt vinden we het allebei geweldig om te zien hoe hij en zijn zus samen 'spelen'. En manlief denkt dat dat met een derde erbij nog leuker is. Nu vindt hij het nu nog wel te vroeg, maar over een jaar of twee lijkt het hem wel wat.

Naturlijk hoeven we nu nog niet te beslissen, maar ben wel al dagen van slag! Ik blijf maar denken hoe dat in huis moet (we hebben geen kamer meer over) en drie kids passen ook niet in mijn auto en kunnen we dat eigenlijk wel betalen? Misschien heel stom om me daar nu al druk over te maken, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd!:(

Wie herkent dit?

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    geef het tijd. Als je je er zo over blijft voelen, kan je er denk ik beter niet voor gaan. Je moet dat dan in elk geval duidelijk met je man bespreken.
    De 'problemen' die je noemt zijn allemaal praktisch. Als je het echt zou willen, zouden die niet heel belangrijk voor je zijn denk ik, hoe lastig ook. Maar als je twijfelt of het eigenlijk niet wilt, komen ze sterk naar boven, omdat je 'redenen' wilt vinden om het niet te willen ofzo.
    Geef duidelijk aan bij je man hoe je er NU over denkt. Dan kan je er over een half jaar/ jaar /2 jaar heel andes over denken, maar schep je in elk geval geen verwachtingen.
    En probeer het ff los te laten voor nu (makkelijk gezegd he)

Deel Deze Pagina