Wij hebben een brede trap waardoor veel traphekjes niet passen, weten jullie waar witte extra brede traphekjes verkrijgbaar zijn die niet al te duur zijn?
ps; ik zag ze wel van ikea maar daar staat bij dat die alleen onderaan de trap zou mogen..? Gek toch?
Dat onderaan de trap staat er denk ik bij omdat ze voor boven aan niet sterk genoeg zijn. Onderaan staat je kindje er tegen aan, maar boven aan als hij er tegen aan zou vallen, breekt het hekje misschien door ??? Als je een hornbach in de buurt hebt kun je daar eens kijken. Hier in breda hadden ze een stuk of 7 verschillende hekjes. Of anders bij de karwei. ( bij ikea maar 2)
Ik heb de hekjes van Ikea hier tussen de deuropeningen zitten. Bij de keuken en de gang. Ik wil de jongste namelijk ook niet in de gang hebben want daar staan allemaal schoenen en zit de wc. Aangezien zijn broers regelmatig de deuren laten openstaan, leek het mij beter om het direct bij de woonkamer al af te bakenen. Maar ze zitten heel stevig hoor. Zijn broer van 7jr, 25 kg, klimt er meerdere keren per dag overheen maar tot nu toe blijven ze goed zitten. Ik wou er daarom ook gewoon 1 boven plaatsen maar helaas past het daar niet.
Ik heb 2 weken geleden een traphekje bij de Wibra gekocht. Deze kun je zelf verstellen tot de breedte die je nodig wenst. Volgens mij was deze 26 euro en met korting plakken heb ik er maar 18 voor betaald. Mischien staan ze er nog.
Ik heb ze vd week bij ikea gehaald. Tot 106cm breed te maken (wit hout) met familie voordeelkaart (bij de ingang aanmaken) was ik 27,- per hekje kwijt. Bouwmarkt en baby winkel zijn niet te betalen! (heb daar ook gekeken)
Wij hebben een KidsRiver traphekje gekocht bij babypark. Was 20 euro.. Hebben hier een trap van ruim een meter breed, en ze hebben van dit merk hekjes die tot 120cm gaan (die hebben wij) en zelfs hekjes die tot 147cm gaan.
Ik heb m'n hekje hier vandaan: TRAPHEKJE OP MAAT VOOR U...! MEER DAN 37 TYPES TRAPHEKJES. HET BESTE TRAPHEK. ALLE TRAPHEKKEN OP VOORRAAD