Hoe snel levert Simply Colors

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling BINNEN vijf werkdagen geleverd.

Wat is jullie ervaring? Betekent dat dat er echt vijf werkdagen overheen gaan of leveren ze ook wel eens binnen drie of vier werkdagen?

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik had het binnen 3 werkdagen! Werken ze daar niet met spoedleveringen ? Tegen betaling..

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik had 'm veel sneller.. bestelde op een zaterdag..
    En ging er dus vanuit dat ik hem pas vrijdag zou krijgen, mar had hem al op woensdag.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik had het de volgende dag al..tot 2 keer toe! maar ja weet niet of het aan het product ligt natuurlijk.

5. prettymum

prettymum Niet meer actief

Het hangt een beetje van de drukte af zeker. Ze mailden vandaag dat de betaling binnen is en nu hoop ik stiekem vrijdag of zaterdag het pakketje al te krijgen zodat ik het shirt zondag kan aandoen. Maar over vijf werkdagen is officieel maandag, afwachten dus...

6. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je hem voor het weekend hebt. Zou wel mooi zijn als je het shirt zondag kan gebruiken.

Bij mij was het er ook binnen 5 werkdagen.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier waren mijn bestellingen er eigenlijk altijd wel met 3 dagen!

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    7 dagen moest ik wachten op mn bestelling... Op 4 sept besteld en op 11 sept kwam mn pakje pas.

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ook ik heb twee keer langer dan 5 dagen moeten wachten, beetje jammer want het was beide keren voor een verjaardag. In de kleine lettertjes hebben ze zich ingedekt maar ik ben er wel klaar mee.

Deel Deze Pagina