Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling BINNEN vijf werkdagen geleverd. Wat is jullie ervaring? Betekent dat dat er echt vijf werkdagen overheen gaan of leveren ze ook wel eens binnen drie of vier werkdagen?
Ik had 'm veel sneller.. bestelde op een zaterdag.. En ging er dus vanuit dat ik hem pas vrijdag zou krijgen, mar had hem al op woensdag.
ik had het de volgende dag al..tot 2 keer toe! maar ja weet niet of het aan het product ligt natuurlijk.
Het hangt een beetje van de drukte af zeker. Ze mailden vandaag dat de betaling binnen is en nu hoop ik stiekem vrijdag of zaterdag het pakketje al te krijgen zodat ik het shirt zondag kan aandoen. Maar over vijf werkdagen is officieel maandag, afwachten dus...
Ik hoop dat je hem voor het weekend hebt. Zou wel mooi zijn als je het shirt zondag kan gebruiken. Bij mij was het er ook binnen 5 werkdagen.
Ook ik heb twee keer langer dan 5 dagen moeten wachten, beetje jammer want het was beide keren voor een verjaardag. In de kleine lettertjes hebben ze zich ingedekt maar ik ben er wel klaar mee.