hoi dames zit met een baal dag omdat iken schematje moet aan passen van kleine, en over moet op pepti 2- ze is bijna 7 maanden en vandaag heeft ze echt heel weinig gedronken dus ik sta stijf van de stress nu wil ik dus pepti 1 afbouwen en cb zegt mengen met pepti2 dus bv 4 schepjes pepti 1 en dan 2 schepjes pepti 2 vandaag: 8.00 uur- vanochtend wou ze niks weten van fles , na battle weer naar bedje ( laatste fles gister was 00.00 ja ik weet laaaaat, gister chaosdag en moet die fles zoieizo niet geven maar word onzker omdat mn familie zegt ze oogt zo dunnejtes... binnekort wegen bij cb) om 11.00 uur alleen 40 cc pepti 1 om 11.00!!!!! 12.00 max 80 cc pepti 1met pepti 2 gemengd en 12.30 peer en banaan (duis echt te weinig vocht) we gingen wandelen... om 1530 ging ik weervaak!! probren EEN GROOT DRAMA,geen melk wou ze! ze heeft alleen beetje water gedronken maar ze wou niks van me aannemen en tot overmaat van ramp had ik nieuwe 123 spenen en wat bleek zat die dicht!! dus daarom was ze al helemaal gefrustreerd, en vandaag ik voor het eerst ook, zo erg is dat!! en nu ligt ze nog in bed, ik wil haar eruit halen en fles geven maar ben bang dat ze geen pepti 2 wilt, help , wat moet ik doen, te weinig vocht is toch super slecht??? en wie heeft ervaring met pept1 naar 2?????????????????/ ALVAST ERG BEDANKT VOOR REACTIES liefs mamaatje123