Hoi mede mama's, Wanneer halen jullie de zak eruit? Komende dagen wordt het redelijk goed weer en is de zak overbodig lijkt me. Maar de ochtenden zijn nog best fris.. En aangezien die zak er niet 1,2,3 inzit is wisselen geen optie. Ik heb een Mutsy dus ik kan hem ook niet half erop laten..
Ik heb de voetenzak er vorige week ofzo uitgehaald. Als het nu 'smorgens bijvoorbeeld toch te koud is gebruik ik gewoon een wiegendekentje. Gaat prima!
Hier ook al een week of 3-4 eruit. Het was overdag echt te warm. Nu soms even een dekentje over zijn benen, maar meestal is het wel warm genoeg als ik ga wandelen. Dekentje is 2 keer voorgekomen denk ik.
Ik heb een lodger en haal alleen het wintervachtje eruit. De rest laat ik zitten, zit niet in de weg en als het iets kouder is of als ze in slaap valt kan die alsnog om haar heen.
Ik laat hem in mijn bugaboo nog zitten, als ze wakker is en het is warm, kan die naar beneden, eraf dus, slaapt ze of is het fris, dan gaat ie over haar heen, rits m niet helemaal meer dicht
Wij hebben de voetenzak voor de oudste van 2,5 er al een tijdje uit. Voor dreumes van 14 maanden sinds de vorige keer dat het zo mooi weer was
Hier gelukkig eentje die wel afritsbaar is, dus bij warmte gaat ie open en anders lekker nog even dicht Maar als dat niet kan, zou ik een dekentje gebruiken voor momenten dat het wel nog wat fris is.
Een week of 2 denk ik. Als het echt nog fris is een dekentje en aan de beentjes hebben ze het niet zo heel snel koud. Wel nog een extra vestje soms (winterjas is echt te klein geworden!). Vandaag hier trouwens bij 20 graden
Wij hebben ook een mutsy en hier wel afritsbaar. Vorig jaar heb ik wel de onderkant laten zitten. Vind t ook lastig te bepalen hoor! Ze heeft t volgens mij altijd te warm .
Heb hem er 2 weken geleden al uitgehaald. Het is nu toch absoluut niet koud meer? Winterjas trek ik de jongste ook alleen nog maar 's ochtends vroeg op de fiets aan.
Heb de zak er ook al een week of 4 uit, uit de maxi cosi en ook uit de kinderwagen. Ik doe ze altijd een zomerjasje aan en als het frisjes is een wiegdekentje eroverheen, meestal hoeft dit al niet meer, ons meisje heeft het niet snel koud.
Ik heb geen voetenzak. En mijn dochter redt het zelfs in de winter perfect met een dekentje. Dus ik zou zeggen: jep, eruit
Hier ook al een tijdje, als t wat frisser is of hard waait een dekentje. Mn meisje heeft t niet zo gauw koud
Hier ook een mutsy, maar kan wel eraf ritsen hoor een deel. Maar hier ziet ie er nog op en rits er af wanneer het warm is