Hoi hoi. Heeft iemand hier wat ideeen. Het mogen ook meerdere kleinere cadeautjes zijn hoor. Ik wil maximaal 40 euro uit geven. Heb wel eens breder gezeten met het geld haha Groeten
Als jullie het momenteel niet zo breed hebben hoeft je toch niets te kopen, een kerst samen lijkt mij genoeg.
Hangt er net vanaf: waar houdt je man van? Wat doet hij graag, is hij druk of zit hij liever op de bank...
Idd beetje lastig als je niet weet waar iemand van houd. Dingen die me zo te binnen schieten: Boek Spelletje (als hij ook zo een computerfanaat is) Avondje weg Iets voor zijn hobby (als hij die heeft) Lekker luchtje
Ja idd lastig als ik je man niet ken whaha Mijn man houd van whisky dus had ik een paar jaar terug mini flesjes whisky gekocht met mooie whisky glazen
Ik heb een leuke trui gekocht voor mijn man en wat voor onder de douche. Hij houdt van tekenen en heeft pas een mooie tekendoos gekregen en nu wist ik het ook even niet. Ach,hij is overal blij mee dus ik zit altijd goed wat dat betreft!
je móet niet he maar weet verder ook geen ideetjes als je toch wat wilt kopen. ik geef mijn man dit jaar een taart springvorm en een appeltaart pak. hij zeurt al maanden dat hij keer een echte appeltaart wilt maken maar wij geen springvorm hebben. dus die krijgt ie met kerst helaas heeft ie t kadotje al gevonden(ergens waar hij dus echt NOOIT komt normaal...) dus de verrassing is er al vanaf