Hallo, Even een vraagje ik ben nu 9wkn +2 zwanger en ik had gister een heel raar gevoel in mijn onderbuik Als ik ging zitten deed het een beetje zeer en ik moest ook voorzichtig weer opstaan.. Zou dit kunnen duiden op bandenpijn?? Ik had nm gelezen dat in deze week mijn baarmoeder aan de banden gaat hangen Weet iemand of dit kan kloppen??? Dank je!!
ik denk idd dat het de welbekende bandenpijn zou kunnen zijn. maar kan ook het uitzetten van je baarmoeder zijn hoor. je kan het altijd aan je vk vragen als je echt twijfeld maar van dat soort pijntjes is wel een beetje normaal volgens mij. succes meid!
is vast bandenpijn meid....heb ik bij mijn dochter ook gehad en nu ook af en toe. Ik had het bij mijn dochter vooral als ik in bed omdraaide....dan kon ik wel door de grond zakken van de pijn. Een soort spierkramp ofzo.. Nu regelmatig heb ik ook al last...hoort erbij!!!
Dank jullie wel voor de reacties Was wel een beetje bezorgd maar het zal er dan wel bij horen Was gisteravond weer behoorlijk misselijk dus zal allemaal wel goed zitten haha Hoop dat jullie ook een goede zwangerschap hebben verder Liefs Emni
Het lijkt op bandenpijn, maar ik wil je toch even waarschuwen voor wat ik zelf heb meegemaakt. Ik had vanaf vrij vroeg in de zwangerschap al pijn in mijn buik. Door de buitenwereld werd dat afgedaan als bandenpijn, maar voor mij voelde het als een bolletje pijn in mijn buik. In het ziekenhuis gaven ze ook aan dat er vrouwen zijn die (zelfs al vroeg) last hebben van de baarmoeder zelf. Na een week of 6, bleek dus dat ik een blaasontsteking had - heel erg gevaarlijk in de zwangerschap want het kan een bevalling opwekken, ongeacht hoe ver je bent! Bij mij ontdekten ze weer 4 wkn later dat die ontsteking er nog steeds zat - erg schrikken natuurlijk. Na de antibiotica (2 wkn) hebben we een kweek gemaakt om te controleren of de ontsteking nu wel weg was en gelukkig was dat het geval. Dus bij twijfel: breng even een beetje urine naar je huisarts voor een test, dat kan je misschien veel ellende schelen!
kan heeeeeel goed de welbekende banden zijn. haha. Maar het kan ook zijn dat je beetje op je darmen zit zeg maar, heb je last van obstipatie??? daar heb ik nl een periode veel last van gehad en dan deed het zitten gewoon zeer omdat ik dan, zeg maar, op mn darmen zat, die helemaal verstopt zaten. Maar vertrouw je het niet.... je kan altijd je vk bellen. En idd, zorgen maken hoort erbij, zal ook wel blijven. haha
Hi Nee ik heb geen last van obstipatie gelukkig wel soms een rare kleur ontlasting(sorry beetje vies misschien) Het rare gevoel in mijn buik is alleen met het zitten en opstaan af en toe dus heb toch het idee dat het dan de banden zijn.. Hoort er dan maar bij he!! Hebben we er wel voor over!!! Groetjes Emni
Dan zal dat het idd wel zijn. niet prettig maar ja, idd het hoort erbij. En het is voor een goed doel. Ik zou wel mn urine laten controleren als het aanhoud, helemaal als je ook evt harde buiken bij gaat krijgen. Ik hoop voor je dat het snel overgaat. Het hoort er dan misschien wel bij maar het is wel vervelend!! Succes...
het zijn gewoon je banden meid, vooral als je het voelt als je opstaat...ik heb het ook als ik in bed te snel omdraai...