Nee, je hoeft niet nuchter te zijn. Pas later in de zwangerschap wordt je getest op suiker en dan moet je wel nuchter.
gelukkig hoefde ik niet nuchter te zijn, veel vrouwen hebben last van ochtendmisselijheid en dit gaat echt niet over als je niet eet haha. dus nee eet maar fijn zwangere dames want dit zie ik liever dan een paar overgevende dames in de wachtkamer
Mij werd dat ook niet gevraagd. Ben gewoon na mijn werk gaan prikken. Op suiker is bij mij nooit geprikt en ijzer hebben ze twee keer bij de vk zelf gedaan via de vingertop.
alleen als je op zwangerschap suiker getest moet worden moet je nuchter.. Maar moet je alleen prikken voor hb en dat soort dingen mag je gewoon eten
is dat zo ja, ik ben 2 wk geleden op suiker en ijzer getest en had al best wel wat gegeten oeps. me uitslag was goed trouwens en het ziekenhuis heeft er niks van gezegt of naar gevraagt
hm wat gek... ik moest wel nuchter zijn met de eerste keer bloedprikken! Nou, en dat was echt geen pretje met die ochtendmisselijkheid van mij!
Bij mij vroeg ze geloof ik nog wanneer ik voor het laatst had gegeten, maar dat was 1,5 uur daarvoor en maakte niet uit, zelfs niet voor mijn suiker.
Ik moest WEL nuchter zijn, bij de eerste keer prikken. Staat dit niet op je formulier? Bij mij werd het en gezegd, en stond het ook op papier..