Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavjulia, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Beste dames,

Eind januari had ik zwaar de griep, hoge koorts, hoesten als een zeehond en braken. Omdat ik net aan een nieuwe baan begonnen was ben ik na drie dagen (koorts was gezakt) weer gaan werken. Toen werden de kinderen een voor een ziek. Middelste dochter (2) jaar is nog steeds aan het rommelen. Gisteren naar de huisartsenpost geweest en ze heeft weer dubbele oorontsteking en een keelontsteking. Nu moeten we morgen terug naar de eigen huisarts voor haar en de verwijzing naar de kno arts.

Nu ben ik sinds ik de griep heb gehad nog steeds aan het blaffen en kokhalzen. En heb dus sinds gisteren weer hoge koorts. Maar durf niet weer een afspraak te maken bij de huisarts. Vind het altijd zo'n bezwaar om te bellen. Bel ook nooit, tenzij voor de kinderen.

Kan ik hem morgen vragen of hij naar mijn longen wil luisteren of staat dat raar?

Ik weet dat half Nederland zwak ziek en misselijk is dus ik kan ook gewoon een doosje paracetamol nemen.
    Voel me een beetje een aansteller als ik het vraag.

Wat zouden jullie doen?

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ik vind dat niet raar staan hoor, een huisarts is er om evt zorgen weg te nemen en het is een kleine moeite.
    Mijn huisarts vraagt bij elk bezoek altijd standaard of ik bezorgd ben, en zo ja waarover en waarom. Aan t eind vraagt ie dan of ik me gerustgesteld voel ;)

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hij is je huisarts en ik zou een dubbele afspraak maken dus ook voor jezelf, je bent er toch en je voelt je al een tijdje belabbert, dus gaan

4. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Ik vind je een beetje aanstellen je betaald je zorgverzekering toch? Dat betekend dat je de huisarts kan bellen wanneer jij denkt dat dit nodig is. Lekker doen dus.

qua griep kan ik met je mee voelen ben al een maand ziek en onze jongste doet lekker mee al ruim 1,5 maand is ze af en aan ziek. Dit keer is het echt een pittige griep die in fases komt.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dubbele afspraak maken .

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dubbele maken je bent er dan.toch. tussendoor woord je niet snel geholpen. Als extra afspraak ja of moet al doodziekbinnen stappen.

Beterschap.

Deel Deze Pagina