is dit raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door knorretje21, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb een vraag..
    mijn vader norse man ;) word morgen 50 jaar en roept ik doe er niks aan enz.. hij is ook niet thuis want is vrachtwacgenchaffeur en roep ook steeds ik hoef geen cadeau niks...

Nu zei hij het weekend wat zou ik toch graag naar andre rieu willen enz enz..
    dus nu hebben we een kaartje voor hem gekocht alleen 1 kaartje..
    is dat gek?
    mijn vader is vrijgezel en gaat altijd overal alleen naar toe en is erg duur om 2 kaartjes te geven...
    Maar het is toch iets waar je stil voor moet zijn dus niet gezellig met iemand kn zitten kletsen?

maar dit is tch niet gek of wel?
    aangezien er een hoop commentaar op is gegeven door mijn zus van ik betaal niet mee en wie gaat er nou alleen naar toe enz...

maar nogmaals mijn vader is niks anders gewend dan is dat toch niet gek?\\

bedankt alvast :)

2. als hij het normaal ook leuk vind om ergens alleen naartoe te gaan, lijkt me het helemaal niet raar.

misschien zou hij het juist vervelend vinden om samen met iemand te gaan terwijl hij juist liever dat soort dingen alleen doet. ;)

3. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ja precies is niet raar hoor als jou vader altijd overal alleen naar toe gaat, en waarom zou die nou ineens wel met zijn 2e willen.

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik vind het niet vreemd hoor. Je kunt wel tegen je vader zeggen, dat als hij het leuk vindt, dat je dan met hem mee gaat erheen ofzo... Als er dan nog kaartjes zijn natuurlijk, ik weet niet hoe hard zoiets verkoopt.
    Maar als je zus het niet leuk vindt, tja... Ik zou ook niet meedoen met een kado wat ik zelf niet leuk vind om te geven.
    Maar ik vind het een leuk kado!

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou het idee waarom mijn zus niet mee doet is omdat ze gilt van dat doe je niet en is stom...

maar wij dachten van nou wat is er raar aan?
    je gaat daar niet heen om gezellig te kletsen of iets..
    daarom blij dat ik lees dat het toch niet raar is :)

en als hij het niet leuk vind marktplaats loopt ok goed met die kaartjes en anders gaat me stiefvader ;) haha dus dat komt wel goed..

maar gelukkig is het niet raar dan..

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nee, is niet raar om je pa alleen op pad te sturen.
    Het zou juist raar zijn als je hem twee kaartjes zou geven en hij nog iemand zou moeten vinden om mee te gaan terwijl hij altijd alleen op stap gaat.

Misschien wel een leuk idee om aan te bieden om mee te gaan, wie weet hoe leuk hij dat vindt met z'n dochter op pad. En dan na het concert nog even een drankje ergens pakken.
    Mijn pa zou dat prachtig vinden, maar dat ligt natuurlijk wel aan je relatie die je hebt met je pa. ;)

Kortom, heel leuk kado!

Groetjes Tamara.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Idd als het voor hem normaal is om alleen te gaan, vind ik het niet raar om maar 1 kaartje te geven.

8. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik zou dan samen met mijn vader zijn gegaan, hij is het misschien gewend maar toch staat het raar om 1 kaartje te geven

is toch niet leuk

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor vind het niet gek, zeker niet omdat hij al vaak ergens alleen heen gaat..

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik vind het ook niet gek!
    zeker niet als hij vaker alleen ergens heen gaat!
    er zijn mensen die dat absuluut niet erg vinden..

ik ga ook liever alleen shoppen dan met iemand erbij.... en dat vinden veel mensen ook maar vreemd .. en iedereen vraagt me ga je gezellig mee shoppen? en dan vind ik nooit iets leuks maar als ik alleen ga wel dus vind ik het fijner om alleen te gaan.

dus ik vind het rgeen gek idee en als je vader er an houd is het toch een mooi cadeau!

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik vind het ook niet gek hoor... zeker niet als je pa gewend is om overal alleen heen te gaan.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Precies, ik ga mee met de eerdere antwoorden.... en daarnaast... hij heeft toch zelf aangegeven dat hij graag naar André Rieu wil. Je zus hoeft er toch niet naar toe :confused: ? Ik snap niet waar zij zich dan druk over maakt. Jij vervult in principe een "wens" van je vader.

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee pfff gelukkig ik werd al onzeker...
    ja hij heeft gezegd gisteren in de auto watzal ik graag aar een concert van hem willen het is dat de kaartjes zo duur zijn anders had ik gegaan...

bedankt in ieder geval allemaal :)

14. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    in jouw situatie is het niet zo raar denk ik, maar ik zou het zelfde hebben als je zus.
    Ik zou ook nooit 1 kaartje geven, alleen al omdat ik het zelf veeeel leuker vind om er niet alleen heen te gaan.
    En inderdaad helemaal leuk om met jou of en je zus te gaan.,
    Maar doe gewoon wat jij goed vind

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Is niet raar hoor, juist een leuk idee!
    Heeft hij tenminste een kado wat hij echt leuk vind en niet een prul iets waar hij toch niets mee kan.

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vind het niet echt raar hoor, waarom? als hij alles alleen doet

Deel Deze Pagina