Hallo! Bij deze kom ik mij ook even voorstellen! Ik had dat al gedaan bij de algemene voorstellingspagina maar omdat ik ook net weer zwanger ben ook hier even in t kort! Mijn naam is Eefje (voor nu dan) en ben 28! Ik heb een dochtertje van bijna 3 en een zoontje van anderhalf! Ik ben nu ongeveer 8 a 9 weken zwanger van nummer3! Heel spannend vind ik dat , het kwam ook vrij onverwachts. We zijn er natuurlijk ook weer erg blij mee , maar we leven een beetje in een rot situatie. Onze relatie staat een beetje erg onder druk! Mijn vriend is 'ziek' nu al meer dan 5 week en ligt bijna constant op bed! Moet daarom alles alleen doen en dat is best zwaar zeker in deze periode van de zwangerschap.(misselijk,moe) Dus het voelt allemaal erg dubbel nu! Maar ik verheug me wel weer op zo'n klein frummeltje! Nou, ik kan nog niet helemaal open zijn, dat vind ik best lastig maar het is fijn om mijn hart een beetje te luchten ! Ik heb mijn eerste controle gehad en echo! Alles is goed! Ondanks twee heftige bloedingen..(wat wel even schrikken was) Dus we gaan ervoor! Groetjes Eefje