Zien jullie ze ook? Vandaag of morgen nod. En net getest, omdat mn borsten raar aanvoelen. Ben in shock, maar zo dankbaar voor deze verrassing. Die met 1 test is van gister.
Wat drogen die testen trouwens vreselijk op zeg. Die van mn dochter van 10 jaar geleden zijn nog hetzelfde. Die van gisteravond is nu echt heel lelijk. Zie foto.
Ik had net nog een testje gedaan. Met urine die echt mega slecht was... Ik was net al tig keer naar de wc geweest en ik dacht, ik doe nog ff een testje... Perste er nog een paar druppels uit en zelfs die is positief, oke heeeel licht, maar ik zie een streepje <3. Lekker slim ook om een test te doen met zulke urine, maar goed.... Dat je zelfs met zulke urine nog een streepje krijgt zegt ook wel wat! Het worden weer spannende tijden!
Was toch echt wel angstig naar die testen van net, na veel drinken en plassen. Nu 3 uur niets gedronken en wel paar keer geplast, wat betere urine. Met resulaat Bovenste van maandag eind van de middag, 2e van ma op di nacht, 3e van gisteravond, 4e van half 11, 11 uur en de laatste van zojuist. Ik vind dit echt rottesten, maar ben wel echt blij met de oploop. Heb nu nog 1 kv test. Die doe ik wel vant weekend een keertje. Nu ga ik genieten. En ik weet dat het alsnog fout kan gaan. Testen zijn geen garantie. Maar het geeft mij iets meer rust
Oh echt? werkt dat? Dat ga ik eens doen. Dank je wel! Ik heb net de laatste test ook maar gedaan. Mooie test voor 4 of 4.1 <3
Dank je wel! Jij ook gefelicteerd! Ik zie dat jullie je 3e kindje mogen verwachten! Wat een spannende tijd is het weer.
Klopt, wij vinden het ook heel spannend en zijn door het dolle heen na 5 jaar wensen voor een 3e kindje! Kon het ook haast niet geloven!
Wat fijn en wat een wonder dat jullie wens nu is uitgekomen! Ik snap dat je na 5 jaar het nauwelijks kan bevatten en geloven.
Dank je wel! Ja God is zeker goed! Mijn wens voor een 4e is al jaren sterk, die van mijn man wat minder sterk. Afgelopen zomer zijn we begonnen met alleen in mn vruchtbare periodes anticonceptie te gebruiken. En regelmatig vroeg ik aan God of Hij het zomaar liet gebeuren. Zonder dat we erover na hoefde te denken wat we nu zelf willen! Net voor deze eisprong sprak mijn man uit dat hij het voor nu wel goed vond zo! Maar gelukkig wilde hij nog wel zonder AC in mn niet vruchtbare periode. Ik ben zeer regelmatig ongesteld met een zeer regelmatige aanloop naar eisprong enzo. En toch is het resultaat dat er iets in mij groet <3. Dit is zo bijzonder en zo wonderlijk. Ik krijg weer tranen in mijn ogen!
Zijn reactie? Oh oke. Ja dat kan. Al zei hij later dat hij wel al een vermoede had, omdat mn borsten steviger aanvoelde