Nog eentje om het af te leren. Was vergeten dat ik nog testen had besteld. Mooie oploop tov woensdag. Als was woensdag met kv 2v5. En dit sensitest. Niet die extreem vroege.
Ja hoor. Vooral de oploop ziet er prima uit. Vertrouwen en genieten. Ik bid mee dat jullie over ongeveer 8 maanden dit mooie wonder in jullie handen mogen houden.
Prachtige test! Ga genieten ! Bijgevoegd mijn testen deze zwangerschap, waren echt nog minder knallend, hoor!
Zeker. En gister was hij al begonnen met het kijken naar auto's... terwijl ik denk... wacht eerst nog even wat echo's af
Mannenreactie. Man wilde bij nr5 dezelfde avond nog een aflosser regelen terwijl ik smorgens had getest beter eerst echo/datum afwachten Gefeliciteerd
Mijn man zei heel droog: "Och, de 7-zitter hebben we gelukkig al" en liep de kamer weer uit. Gefeliciteerd, prachtige testjes!! (Ik blijf dit topic maar openen trouwens haha)
Whaha. Ik post ook veel. Weer lekker onzeker... ook al ben ik ook wel rustig ofzo. Whaha. Heerlijk die reactie van die mannen. Mijn man zat vandaag ook weer te zoeken. Mag ik vragen hoe oud je ben? Was de 4e ook een verrassing? Omdat je man zo reageerde?
Ik ben net 43 geworden. Zij was inderdaad een verrassing, niet meer durven hopen maar zeer zeer gewenst
Wauw. Wat mooi zeg. Wat een geweldig cadeautje. Mijn moeder was ook zo oud toen ze mij kreeg. Ik was voor haar ook een verrassing. De dokter had gezegd dat ze geen kinderen meer kon krijgen en daar kwam ik. En nu maak ik hetzelfde mee. Een verrassing Ik vind het nog steeds onwerkelijk, omdat het eigenlijk niet kan. Maar ik weet dat er Iemand is die het onmogelijke, mogelijk kan maken.