Hi all! Vanochtend (8of9dpo) wat bloed bij het afvegen, dus dacht einde verhaal. Toch een test gedaan want dat was eigenlijk het plan. En zie toch een streepje.. Ook lijkt het bloeden gestopt en het is wel erg vroeg voor mn menstruatie. Kan dit dan een innesteling zijn? Lijkt me dan dat die test pas na een paar dagen positief zou zijn toch?
Logisch is idd dat zo'n streep pas een dag of 3 na het bloedverlies komt. Is de streep wel roze? Hij oogt hier grijs. En hoelang na het doen vd test heb je de foto gemaakt?
Ook voor t eerst dat ik met dit merk test (zit in het buitenland) dus ben wat voorzichtig.. In de omschrijving staat na 5min aflezen. Foto hierboven is wel wat later gemaakt, toen was hij duidelijker. Heb er ook een precies met 5min, daar was ook al wel wat zichtbaar.
Vanochtend opnieuw getest. Streepje leek wat eerder te verschijnen nu. Heb ook even op de kleur gelet, maar hij lijkt wel echt roze te beginnen. Eerste foto na 3min, 2e foto(alleen strip) na 5min.
Ik denk gewoon zwanger hoor.. aangezien het 2 verschillende testen zijn..en vind het lijntje best duidelijk
Ik zou even kijken voor een ander merk. In het omhulsel ziet hij er voor mij niet donkerder uit dan de eerdere test.
Ja ik heb hier al rondgekeken, maar ik zit op een eiland en ik heb nog geen ander merk gevonden.. Donderdag weer thuis daar heb ik nog een action test liggen, dus ben benieuwd wat die gaat doen.
niet te veel druk om maken, beetje bloedverlies rond die termijn kan alsnog innestelingsbloeding zijn is mijn ervaring. Ik had mijn eerste (licht) positieve test op de avond van 8dpo en met ochtendurine op 9dpo wel duidelijker streepje op een early test. In mijn geval had ik op 12dpo licht bloedverlies en dacht ook meteen klaar te zijn deze ronde, maar toch bijna 18 weken zwanger nu Kun je niet aan een clearblue komen?
Oh dat klinkt wel hoopvol! Had gister ochtend nog wat oud bloed, maar vandaag niets meer dus het lijkt niet door te zetten.. Clearblue ook naar gezocht maar is kansloos hier. Heb hem wel besteld, dus als ik morgen thuis kom ligt hij als het goed is klaar.. Vandaag nog een laatste test hier gedaan, lijkt wel iets duidelijker.
ik ga duimen voor je! Ik zal eens een foto toevoegen met het verschil tussen 10 en 13 dpo bij mij een paar maanden geleden. Net eens de foto’s teruggekeken net, bij mij begon het met streepjes zoals bij jou ongeveer, maar juist de dag na die lichte bloeding werden de testen alsmaar duidelijker. Dus het kan zeker nog gewoon goed gaan hoor Houd je ons op de hoogte?
Ah dat lijkt inderdaad een beetje op mijn testen! Ja enige wat ik kan doen is afwachten, maar dat is lastig haha. Ga thuis even de action test en de clearblue proberen! Ik zal ze hier posten!
Nou eindelijk een normale action test kunnen doen. Geen ochtend urine, maar t ziet er wel goed uit volgens mij Zou vandaag 11/12 dpo zijn.