Nummer drie! (en... vier...?)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Girafantje, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girafantje

16 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot onze zegening gaf de test het gisteren aan: zwanger! Weer de eerste keer raak, tot ons grote geluk. Ik tel de weken af tot de echo, want nu is de prangende vraag: van hoeveel? Onze vorige, zeer onverwachte maar gewenste, zwangerschap leidde tot een tweeling. Een twee-eiige, dus niet de toevalsvariant. Ik kan niet helpen te fantaseren dat het er weer twee zijn... Toch wil ik ook niet teleurgesteld zijn als het er 'maar' een is, want dat is net zo welkom natuurlijk. En bovendien: pas drie dagen over tijd, (laatste keer ongesteld 16 december) er kan in de tussentijd nog van alles gebeuren.

En omdat we het daarom nog een tijdje onder pet willen houden, heb ik hier geregistreerd. Af en toe even van me afschrijven, meelezen en bouncen.

2. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

De kans dat het er 2 zijn is natuurlijk best klein, maar aanwezig. Snap dat deze gedachte door je hoofd spookt, zeker als je het al eens vaker hebt meegemaakt!

Wat fijn dat het in 1 keer gelukt is. Geniet ervan en succes met wachten tot de 1e echo!

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet er van!

4. Girafantje

16 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sunshine: Die kans is supersupersuperklein! Ik weet het. Ik wilde dat ik het gewoon helemaal van me af kon zetten, maar dat lukt gewoonweg niet. Sterker nog, ik heb al maanden geleden, ruimschoots voor we weer gingen oefenen, al gedroomd dat we nog een tweeling zouden krijgen. Ik ga er maar vanuit dat ik bij een echo straks überhaupt weer helemaal verrukt ben, ongeacht het aantal. Maar shiiiit, wat is dat nog lang wachten voor mijn gevoel! Dat leek de vorige keer veel sneller te gaan. Misschien ook omdat het toen soort van per ongeluk was, nu ben ik er veel meer mee bezig.

@Kersje: dankjewel! Wat een heerlijk groot gezin heb jij!

5. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    De kans is klein, maar niet onmogelijk! Ik ben namelijk zwanger van mijn tweede tweeling haha! Maar een kindje is al fantastisch! Dus gefeliciteerd!

6. Girafantje

16 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat bedoel ik! En je bent lang niet de eerste van wie ik weet dat ze meerdere tweelingen heeft. :)

7. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Haha, ja de dagen kruipen voorbij als je op zoiets moois aan het wachten bent.

Maar ik weet zeker dat je alsnog blij bent als het er maar 1 blijkt te zijn! Nogmaals gefeliciteerd en hou je ons op de hoogte? :)!!

8. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii
    Ik heb dan geen tweeling maar heb wel de wens voor een tweeling.
    Moet nog een afspraak maken voor de echo. Maar heb het al sinds de bevalling van mijn 2e kind het over dat de volgende een tweeling is . In verre familie in vaders kant zijn er 2 tweelingen maar verder niet. Ik heb de namen al haha...ik lijk soms wel geobsedeerd. ...lijkt me zo mooi. Ben ergens dan ook heel bang dat ik teleurgesteld ben als ik nu opnieuw 1 kindje krijg. Ben namelijk echt dankbaar maar kan gewoon niet ontkennen dat mijn grote verlangen een tweeling is...ik hoop dit dus ook van harte dat we het beide mogen meemaken. Jij voor de 2e keer.

Mag ik vragen of je op natuurlijke wijze bent bevallen van een tweeling?

9. loesje1

loesje1 Lid

18 jun 2015
    76
    1
    8
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd! Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn!

10. Girafantje

16 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Neyomi: Dat mag je vragen. De dames lagen dwars, dus ze zijn met een keizersnede gehaald. Ik had pre-eclampsie, dus met 36 weken al. Na een weekje mochten we allemaal naar huis!

11. Girafantje

16 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloed. Hier en daar een stolseltje. Zeurende buikpijn. Kortom: weinig vertrouwen in een goede afloop. :( Wat frusterend om niet meteen uitsluitsel te kunnen krijgen maar gewoon af te moeten wachten.

Ik kan het relativeren, maar in de eerste plaats toch ook wel een beetje verdrietig.

12. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ojee wat naar meid, hopen dat t goed afloopt!

13. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Dat is geen fijn nieuws! Hopelijk loopt het toch goed af!

Deel Deze Pagina