Zijn er hier ondertussen zwangere meiden die er langer dan 10 rondes over gedaan hebben om op de natuurlijke manier zwanger te worden? Ik ben ondertussen al 9 maanden bezig voor een eerste en voorlopig niets...ook al is mijn echo goed, het sperma van mijn man zelfs zeer goed, mijn cycli regelmatig, zit er geen onvruchtbaarheid in de familie, tel ik al vanaf de eerste maand, de 8e en 9e maand zelfs pregnyl en utrogestan genomen maar nog steeds niets... Ik heb genoeg afleiding en leuke dingen om er niet altijd mee bezig te zijn, dus dat is goed in evenwicht. Soms panikeer ik en denk ik dat het niet voor mij is weggelegd. Met deze vraag zoek ik wat positieve voorbeelden om me een steuntje in de rug te geven.. dikke kus
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik na 10 rondes eindelijk zwanger ben geworden. En ja, op de normale manier zonder MMM. Dus houd vertrouwen, het kan echt!!
Hoi, Hier een steuntje in de rug meid. Wij zijn in ronde 12 zwanger geraakt. Ik had een afspraak staan bij de gyn. omdat er bij mij in de familie zware endometriose voor komt en waarschijnlijk zou ik het ook kunnen hebben. Op de afspraakdatum wist ik net dat ik zwanger was en kreeg ik een echo (was 4 weken en 6 dagen zwanger) en ik had 1 afgesloten eileider, dus we hebben heel veel geluk voor mij gevoel. Dus blijf positief en jullie zullen waarschijnlijk heel snel een positieve test in handen hebben. Mijn belangrijkste tip is: Blijf vooral genieten van je mannetje en de sex, anders wordt het een "moetje" en dat zal de relatie niet ten goede doen. Geniet van elkaar en houd hoop. Inmiddels ben ik in blijdeverwachting en nu al 19 weken en 3 dagen! Knuffel
Hier ook een steuntje in de rug..... Voor mij duurde het zwanger worden niet zo lang maar na 3 miskramen had ik al bijna de moed opgegeven voor een 2e wondertje. En nu ben ik alweer 22 weken zwanger en dit x gaat alles goed. Laat je in ieder geval niks aanpraten dat je er 'teveel' mee bezig bent waardoor het niet lukt want dat zeggen alleen mensen die zonder problemen zwanger worden en blijven! Suc6 meid.... komt vast en zeker helemaal goed. x
Wij zijn 3 jaar bezig geweest.. waarvan 2 jaar MMM.. zowel bij mij als bij mijn man was alles goed.. na 2 IUI's te hebben gehad hadden we verplicht een rustmaand i.v.m vakantie en het resultaat van de rustmaand zie je aan mijn banner!!! Meid veel succes!!! Alicia
Houd moed meid! Ik was na 1,5 jaar zwanger en dit werd helaas een miskraam. Twee maanden later weer zwanger en nu een prachtige zoon! Sommige vrouwen doen er wat langer over, geen paniek! Al kan ik je gevoel heel goed voorstellen hoor. Hoop houden meid, ik hoop dat je snel zwanger zult zijn. Groeten, Marit
Aangezien je een soortgelijk topic hebt, doe ik deze dicht. Je andere topic staat in zwanger worden. Deze staat ook verkeerd geplaatst. Ik ben zwanger is voor de felicitaties, voor de meiden die net zwanger zijn. Elvira