Ik ben zwanger maar kan nog niet echt blij zijn. De vroege zwangerschapstest gaf een heel dun, nauwelijks zichtbaar roze streepje aan. Over 4 dagen zou ik normaal gesproken gaan menstrueren. Heb net een tweeling verloren heel vroeg in de zwangerschap en ben bang dat dit nu weer gaat gebeuren omdat het streepje nog zo dun was en dus bang ben dat ik niet voldoende hormonen aanmaak voor die tijd. Hopelijk blijf ik zwangr en kan ik dan echt beginnen met genieten
Hoi Amom. Het is heel normaal dat het streepje nog niet zo heel erg donker is als je 4 dagen voor je NOD test. Als je op je NOD gaat testen zou het steepje donkerder moeten zijn. De ene vrouw maakt eerder HCG aan dan de andere. Heel veel succes en hopelijk heb je over een paar dagen een mooie duidelijke test. Liefs wolly
Waarschijnlijk is je streep over een paar dagen een stuk duidelijker zichtbaar. Neem je tijd! Maar voor nu, een voorzichtige, maar welgemeende felecitatie!
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om er nu al van te genieten na een miskraam of eigenlijk twee natuurlijk.. Ik heb een paar weken geleden ook een vroege miskraam gehad en ben nu niet zwanger maar kan me voorstellen dat ik precies hetzelfde zou hebben als jij; onzekerheid...Ik hoop dat je over een paar dagen een dikkere streep op de test hebt! Heel veel geluk! Claudia
Gefeliciteerd! en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, dit scheeld een hoop onzekerheid. Groetjes
Ik herken het, het is mijn eerste zwangerschap. Maar durf nog niet echt te genieten. Waren die eerste 13 weken maar alvast voorbij. De tijd gaat zo langzaam !
gefeliciteerd! ik weet hoe je je voelt: heb 2 maanden terug een vroege miskraam gehad en nu ook voor nod positief getest. ben dus weer zwanger! ben heeeeel blij, maar ook doodsbang voor een herhaling van alle ellende van toen... we hopen maar op gezonde baby's voor ons komend voorjaar, toch?
Hey, Dankjewel voor de lieve reacties! Vandaag weer een test, dikke streep, geen krampen, vreselijke honger en duizelig. Precies zoals het bij mijn eerste ook was!