Waar ben jij goed in?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fruitmoes, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    In een filosofische bui vandaag en ik dacht net bij mijzelf dat de meeste mensen niet weten waar ze goed in zijn (nav een ZP die zei dat ze ergens goed in was, hier op ZP)
    Dus waar ben jij goed in? Zou je goed in willen zijn? En ben je ook bezig om daar goed in te worden? Een beetje zelfverheerlijk dus.

Ik zelf weet niet waar ik goed in ben. Ik heb heel veel creatieve dingetjes waar ik goed in zou willen zijn:
    kleding naaien bijvoorbeeld (maar lessen zijn duur en heb geen naaimachine, breien (voor schattige babykleertjes, maar vind het erg moeilijk!)
    Armbandjes enzo maken met kraaltjes (geen idee hoe te beginnen) Maar heb wel kraaltjes met mijn dochter's naam en daar wil ik een mooi armbandje mee maken voor d'r, dus vandaag naar de hobbywinkel (misschien is dit het begin?)

En verder zou ik wel een keukenprinsesje willen zijn, de vrouwelijke Jamie Oliver ofzo, of de nieuwe Nigella Lawson)

En jullie?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik vind mezelf niet specifiek goed in dingen.

Misschien sport. Ik ben wel erg goed met een bal.

Verder vind ik heel veel erg leuk om te doen ( lezen, studeren, filosoferen, et cetera)

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik ben goed in haken en in boetseren. Ik ben wel een goede moeder vind ik zelf, en een heel loyale vriendin.

Ik zou het heel leuk vinden om goed te kunnen naaien op een naaimachine en het lijkt me ook super om van die mooie taarten te kunnen bakken.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als ik dat vraag aan mn man zegtie 'sexen en koken/bakken' hahaha
    Maar ik ben erg goed in techniek ook, dus alle electronica enzo.

5. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Dat heb ik ook al geprobeerd, maar het is best moeilijk, maar wel heel lonend. Als je goed bent in boetseren en goed met je handen kan werken is het al een stuk makkelijker.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben een heel trouw mens, erg gastvrij en goudeerlijk. Verder gaat de opvoeding van Charlotte me ook goed af :) tot nu toe en ben ik ook vreselijk goed in winkelen :D
    Waar ik goed/beter in zou willen zijn: uitgebreid koken en mezelf wat meer rust/ontspanning gunnen.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind mezelf heel goed momenteel in het afvallen :D ..

Voor de rest ben ik goed in luisteren naar andere mensen, sta altijd open voor gesprekken van wie dan ook ..

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou DAT zou ik ook wel willen kunnen. En goed ook. :D

9. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben goed in mn werk. Ik werk op een basisschool en ik begeleid kinderen met een stoornis of achterstand. Ik vind het geweldig werk en ik denk dat ik er goed in ben!
    En ik zou willen kunnen schilderen. Dat lijkt me heerlijk!

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ben goed in vreemde talen,het verbaasd me iedere x hoe weinig moeite het me kost om een vreemde taal te leren,zelfs het latijn op mijn opleiding kost me geen moeite.
    Ook kan ik goed organiseren,ik krijg vaak complimenten van mensen dat alles goed geregeld is met bv een verhuizing of een feest.
    En wat ik zelf zou willen;ik zou wel willen uitblinken in sport.Lijkt me zo stoer om bv een marathon uit te kunnen lopen of goed te kunnen voetballen.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben goed in.... afvallen :D Ik heb echt een ijzeren wil :) Net weer 7 kg in 6 weken, dat doe ik 1 keer per jaar, nu weeg ik 60 kg en ben 1.68.
    Ik zou beter willen zijn in koken :)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben goed in... ja weet niet hoe je dat noemt:)
    maar als ik iets zie of lees weet ik het meteen en vergeet het nooit meer. snappen jullie het???;)

ik vind dat ik redelijk goed kan autorijden.
    verder ben ik goed in geld uitgeven.;)

waar ik beter in zou willen zijn; voor mezelf opkomen. hier op het forum kan ik dat goed maar in het openbaar wel minder helaas:(

13. Dana

Dana Niet meer actief

ik zou graag goed willen kunnen koken maar kan er het plezier niet van in zien dus hier altijd 20 minuten maaltijden :D

ik ben goed in mijn werk, luisteren, en ik kan goed zingen, da´s me met de paplepel ingegoten door mammie :D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik kan wel aardig koken, ook redelijk schrijven.
    En euhm zingen ook best goed maar durf het niet in het openbaar.

15. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik vind mijzelf een goede moeder (jaja kom maar op met het commentaar :D )
    Ik had verwacht dat ik helemaal niet zo'n leuke moeder zou zijn, dus ik val mezelf elke keer weer mee (vraag me niet waarom ik dat dacht)
    Verder kan ik kei goed klagen, ben ik meester in geld uitgeven, en ik schijn erg creatief te zijn. Wat ik wel graag zou kunnen is ordelijk zijn. Ik ben ontzettend chaotisch, en een ordelijk leven lijkt me soms zo fijn!

16. gimena

gimena Niet meer actief

ik ben heel goed in Mopperen. :D

knuttselen en nagels

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik kan goed batmintonnen, ik kan heel goed met dieren omgaan en ze rustig maken, ik ben best creatief.

Ik zou mezelf beter willen kunnen motiveren voor dingen, dus meer discipline hebben.

18. Chai

Chai Niet meer actief

Alles wat creatief is, en ben erg technisch.

Ben wel erg gaotisch vaak haha :D

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik kan goed zingen en ik ben goed in klusjes doen :D. Verven, schuren, behangen, technische dingen. Ik heb geen man nodig ;)!
    Verder ben ik heel goed in Engels en kan ik accenten nadoen. Maar jaaa....je hebt er zo weinig aan! Nutteloze talenten noemt vriendlief het altijd :D ( ook van zichzelf hoor)

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben heel creatief, vooral vriendinnen geven daar vaak complimentjes over. Ook kan ik goed organiseren en overzicht houden. En net als Plurkie kan ik dingen meteen onthouden als ik ze zie, hoor of lees. Ook vind ik mezelf als moeder 100% meevallen. Ik dacht dat ik minder geduld zou hebben en minder consequent zou zijn, maar dat gaat me juist heel makkelijk af..

Waar ik beter in zou willen zijn.. Ik zou socialer willen zijn. Als we op een feestje zijn waar weinig mensen zijn die ik ken, kan ik me ontzettend ongelukkig voelen. Ook als een vreemde mij aanspreekt (in de supermarkt bv) weet ik nooit goed wat ik moet zeggen. Ik ben hieraan het werken. Mijn vriend is juist super-sociaal, dus daar ben ik weleens jaloers op. En het vreemde is, ik werk in de zorg en zie dus beroepsmatig heel vaak voor mij onbekende mensen (die kwetsbaar zijn) en dan gaat het me juist heel goed af..??
    En ik kom vaak niet goed voor mezelf op, al is dat een stuk beter geworden sinds ik moeder ben!

Deel Deze Pagina