Jaaaaaa!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Suuzzzz, Sep 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suuzzzz

Suuzzzz Lid

Oct 6, 2013
    49
    0
    0
    Wauw,

Afgelopen zondag mn NOD, vanmorgen nog geen rood.
    Wel al een paar dagen een rare buik, slecht slapen, maar durfde nergens op te hopen..

Toch maar een testje gehaald, en na een minuut al 2 knalstrepen!
    Daarna maar even, just to be sure,een CB met indicator gehaald. Ook deze was positief, 2-3 weken.

Het is allemaal nog erg ongeloofwaardig, maar wat zijn we blij!

Het is dat ik weet dat ik zwanger ben, maar anders had ik gedacht dat ik ongesteld moest worden. Nog wel buikkrampen.. heeft zeker te maken met het oprekken van de baarmoeder?

Fijn dat ik het hier even kwijt kan, wil het wel van de daken schreeuwen, maar ik hou me in ;)

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!

3. evietje

evietje Actief lid

May 22, 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Gefeliciteerd!!!

4. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ja buikpijn/krampjes/spierpijn in je onderbuik heeft allemaal te maken met oprekken van je baarmoeder etc. Heb ik deze week ook erg last van gehad. Dacht elke dag dat het mis zou gaan maar tot nu toe gaat het goed! Sinds vandaag zijn de krampjes ook wat minder geloof ik!

5. lady29

lady29 Actief lid

Sep 30, 2013
    269
    2
    18
    Gefeliciteerd!!:):)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

7. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Morgen is mijn nod, heb al 3dagen getest! Positief, loopt mooi op ook!!

8. olivia23

olivia23 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!
    Ik heb het ook net ontdekt!!!
    Ik wist zeker dat ik ongesteld moest worden vanwege de pijn en krampen.. heb ik altijd veel last van dus dacht dat kan niet goed zijn als het een zwangerschap is.
    Vandaag voelde ik me zo vreemd en dus nog steeds niet ongesteld dat ik toch een testje heb gedaan! gelijk knalstrepen idd!! daarna ook een CB gehaald en gaf bij mij ook 2-3 weken aan :)!!

Toch nog eng hoor omdat ik z het gevoel heb van ongesteldheid! hopelijk gaat het goed en houdt dat gevoel snel op!!!!

Pappa komt zo thuis.. die krijgt de verrassing van zijn leven, eerste poging, eerste kind :D:D:D

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!

10. Laari26

Laari26 Bekend lid

Sep 11, 2014
    517