Hoi allemaal, Inmiddels zijn wij ook druk aan de klus voor ons eerste wondertje Eind juli 2012 gestopt met de pil, en sindsdien worden mijn cyclussen steeds langer. Zit nu op 50 + dagen. Het fertiliteit traject is inmiddels gestart. Nu heb ik voor het eerst op dag 28 heel iets rood bloed verloren, wat ik alleen zag bij het afvegen. Op dag 30 opnieuw (donker rood). Geen symptomen van ongesteld zijn, want dat gaat bij mij altijd gepaard met flink veel hoofdpijn en ook flink wat bloedverlies 3 dgn lang. Op dag 32 opnieuw heel iets bloed verloren (rood) en net weer op dag 33, was nu iets meer en had de kleur rood/roze. Ik zie het alleen bij het afvegen en vind niets terug in mijn onderbroek. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan zijn, omdat het te weinig bloedverlies is voor een menstruatie en het ook niet met die symptomen gepaard gaat. Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn?
Misschien wat spotting, omdat je ongi uitblijft? Net als je kan hebben wanneer je de pil enkele maanden achter elkaar doorgebruikt, zeg maar. Maar het kan ook allerlei andere oorzaken hebben... het is moeilijk om dat vanaf hier te beoordelen!
Bedankt voor je reactie! Het zou inderdaad kunnen, hoewel ik dit nooit eerder gehad heb. Verder nog ideeën?