Wij zijn druk bezig met het uitzoeken van de muziek nummers voor tijdens de trouwceremonie maar vind het toch knap lastig! Vandaar mijn vraag aan jullie, welke nummers hadden jullie tijdens de ceremonie (dus niet tijdens het feest voor de dans oid maar echt tijdens het trouwen zelf) wellicht kan ik wat inspiratie op doen . Alvast bedankt Groetjes B en N
Healing Rain, van Michael W Smith bij de kerk, en Wait for me van Rachael Lampa in het gemeentehuis, maar dat was een verrassing van mijn zwagertje, die had dat geregeld, omdat hij wist dat wij echt iets met dat nummer hadden
Hier een disney bruiloft dus: Voor binnenkomst, als herinnerings nummer aan diegene die er niet bij konden zijn: They live in you (Lion King musical) Met binnenkomst: Circle of Life (Lion King) Met tekenen: A whole new World (Aladdin) Met weggaan: All around the world (Disney Parade)
Mijn zus had 'From this moment' van Shania Twain, toen ze echt nét getrouwd waren zeg maar. Vond ik wel erg mooi.
Oehhh hier kan ik wat mee Vind Engel van mijn hart erg mooi maar mijn aanstaande iets minder . De nummers van Ckialita en Lucia ga ik even Youtuben Beautifull day van U2 is zeker een goede optie denk dat mijn aanstaande die ook erg mooi zal vinden. @Athina; wat leuk dat jullie allemaal Disney nummers hebben gebruikt, met zelf helemaal gek van Disney. Lion King is mijn grote favo dus vind Circle of Life ook wel een heel goed idee! Bedankt iedereen en meer is welkom
wij hebben ons eigen liedje stuurden we onafhankelijk van elkaar naar elkaar toe toen we net aan het daten waren. Cascade "everytime we touch" candlelight versie, deze wilden we ook bij het trouwen maar last minute bleek dat het niet mogelijk was (hoorde ik pas 2 dagen van te voren) dus hadden we helaas geen muziek maar het speelde wel in ons hart!
wat leuk gekozen allemaal ik bn ook erg in to Disney.. Wij wilden ook nog dat liedje van Enchanted laten spelen; ever ever after van Carrie Underwood..
Voor zover 3 nummers die ik erg mooi vind; - Circle of Life - Elton John - From this moment - Shania twin - The power of love - Celine Dion (nu mijn aanstaande nog )
Deze heb ik op andere bruiloften gehoord en vind ik erg mooi: Boyzone; I love the way you love me Bon Jovi: Thank you for loving me Wij zelf hadden: Gemeentehuis; Kelly Family- Because it's love Kerk; As long as you love me- Stonewashed Dans: Everything I do- Bryan Adams
Wij hadden.. als feyenoord supporters uiteraard het nummer bij binnenkomst.. you'll never walk alone.. van Gerry and the peacemakers.. Bij het tekenen van de ringen hadden we het nummer van Marco Borsato.. Stapel op jou! ♫ Stapel Op Jou Marco Borsato songtekst | Songteksten.nl - Your Lyrics Source
poeh er zijn zoooooooooveel mooie nummers.(Moge duidelijk zijn dat wij ook met dit onderwerp bezig zijn hahahaha) Mijn favorieten: -Boyzone - I love the way you love me -Aerosmith - I don't want to miss a thing -Bryan Adams- Heaven -Josh Groban - You raised me up(kan het nooit drooghouden bij dit nummer) -Eternal - Angel of mine -Jennifer Rush - The power of love -Michael Buble - Can't help falling in love -Michael Buble - Everything -Girls Aloud - I'll stand by you -Do - Angel by my side -Whitney Houston - I have nothing -Bryan Adams - Everything I do, I do it for you -Clousseau - Altijd heb ik je lief -LeAnne Rimes - The rose -Replay/gordon - Niemand Dusseeeeh....Wij kunnen er ook niet uitkomen
Hier ook voor bij de ringen. Toen we binnen kwamen One van U2 en Mary J Blige Maar ja ook getrouwd met een U2 fan, dus wat wil je dan
wij hadden bij binnekomst: kiss I was made for loving you tijdens het tekenen van de akte: eric clapton met wonderfull tonight
Ik weet niet of je door je vader word "weggegeven" maar dan is Dochters wel heel mooi van Marco Borsato...
bij binnenkomst hadden wij de orginele weddingmars tijdens het tekenen youre still the one en tijdens het uitlopen de orginele uitloopmars (die van de film, weet alleen niet hoe die heet) Als ik nu nog een keer zou trouwen dan zou ik tijdens het tekenen kiezen voor het nummer vluchten kan niet meer. Maar dat is omdat ik het een super lachen nummer vind voor zo'n moment, het is niet romatisch ofzo hahahahaa