wij hadden all for love tijdens de ceremonie en op het feest heeft mijn man het nummer engel van mijn hart van Marco Borsato gezongen (met gitaar)
wat ik een heel mooi nummer vind is: my destiny van jim brickman en mariah carrey YouTube - My Destiny - Jim Brickman (with lyrcs)
dat nummer heeft een kennisje van mij gedraaid namelijk.. en niet veel mensen hielden t droog en t was allemaal nog maar amper begonnen hihi
Ook wij zijn bezig met plannen en tot nu toe heb ik deze muziek; Binnenkomst; Dochters van Marco Borsato Tekenen; Butterfly kisses van Bob Carlisle Weggaan; This is it van Michael Jackson. My Love van Lionel Richie vind ik ook erg mooi voor het einde, maar wil iets vrolijks, niet té maar ook weer niet te langzaam. This is it zit er perfect tussen in.
Wij hadden het nummer van Robbie Williams (titel weet ik geeneens meer, zwangersschapsdementie ), maar de volgende regel kwam er in voor: i just wanna feel real love.. Wat stom zeg dat ik mij dat nu niet herinner!!
Wij hadden gekozen; Eros Ramazotti/Anastacia - El ritmo del passion Lenny Kravits - I belong to you Lenny Kravits - Stand by my women
Wij gaan voor I'M Yours van Jason Mraz (binnenkomst). Ik vind het begin helemaal super van deze versie! YouTube - Jason Mraz - I'm Yours (Live)
Onze andere nummers waren One en With or without you. Beide van U2, maar ja wij zijn dan ook beide u2fans
Ik vind my heart still beats van beyonce ook een mooi nummer. Als wij ooit gaan trouwen word deze zeker toegepast
Onze nummers zijn allebei van Do: Angel by my side en Heaven... Wij zijn dan niet getrouwd maar ik denk wel dat een van deze of beide nummers gedraaid zouden worden.
wij hebben : bij binnenkomst een stukje van de the lion sleeps tonight van the Tokens dat over gaat naar cant hellp falling in love van UB40 Bij het tekenen hebben we From this moment van Shania Twain en the Backstreetboys en als we de zaal verlaten hebben wij de carnavalfestival van de Efteling uiteenlopende nummers maar we hebben echt iet met die nummers
Toen mijn zwager en schoonzus gingen trouwen werd dit nummer gespeeld/gezongen: YouTube - Ik geloof in jou en mij (Avond) Kreeg er echt kippenvel van! Het is ook niet zo'n standaard nummer. Angel van Do vind ik ook een erg mooi nummer en ook I'm yours van Jason Mraz
Bij ons draaide ze de volgende nummers: Shania Twain - From this moment Steve Ann - One year of love Noa - Ave Maria Nana Mouskouri - Only Love Dixie Chicks - Traveling Soldier Fairground Attraction - Find my Love Trijntje Oosterhuis - That´s what friends are for Hele leuke reacties op gekregen! Succes met het zoeken naar het juiste liedje
wordt je weg gegeven door je vader? ik vind dit persoonlijk een heel mooi nummer en als ik het eerder had gevonden dan had ik het zeker gebruikt op mijn bruiloft! Heartland - I loved her first http://www.youtube.com/watch?v=ab4VRWX8y1A
Bij binnenkomst gemeentehuis: Enya - Only time Bij tekenen: Volumia - Hou me vast (instrumentaal) Bij ingaan kerk: Enya - May it be Bij uitgaan kerk: U2 - Beautiful day Bij openingsdans van feest: Robbie Williams - Let me entertain you
ow wauw.... ik moet wel zeggen dat de foto's en de tekst ook wel meehelpen om alles nog emotioneler te maken
ik zit echt vreselijk te janken bij dit nummer. mijn vader is op mijn 18de overleden en ik heb nooit echt willen trouwen, maar sinds mijn vader is overleden, is dat alleen nog maar meer geworden, omdat hij me niet kan weggeven. dit nummer hakt er echt heel erg in. super mooi zeg!