Wij gaan in december verhuizen en ik wil nu alsvast kijken wat ik voor vloer wil We willen sowieso vynil/nofilon (weet niet wat het beste is?) Maar nu vraag ik mij af wat voor kleur ik het beste passen bij mijn meubels..Ik heb rode leren banken en onze tv meubel weet ik niet hoe dat heet (mischien jullie?) dit is de foto..Van dit soort hebben wij ook een salon tafel en eethoek.. Wat voor kleur vloer zouden jullie doen met deze meubels? donker of licht? Bekijk bijlage 23096
een lichte vloer, willen we zelf ook laten leggen. laminaat is kwa prijs per m2 ongeveer even duur en het is makkelijker schoon te houden. wij gaan dus weer voor laminaat en het is zo gelegt
Waarom wij vinyl of nofilon willen is omdat wij nu laminaat hebben en onze hond (amerikaanse bulldog) nogal vaak schrikt van dingen en dan gaat hij op zijn nagels staan en dan glijdt hij uit over het laminaat omdat het zo glad is..En dat vind ik zielig voor hem..Dat wil ik hem en zijn heupen niet aandoen! En ten 2e is laminaat best aan de prijzige kant Maar licht zat ik zelf ook al een te denken..Ik wil het ook weer niet TE donker hebben in huis.Omdat ik veel zwart en wit wil hebben in huis.
En je denkt dat vinyl mooi blijft met een hond die zn nagels erin zet? Dan krijg je overal kleine deukjes. Tygho heeft op zn kamer vinyl en stel ik heb hakjes aan, dan doe ik uit voordat ik zn kamer op ga...zit al menig deuk in daar
Wij hebben in onze huurwoning toen ook vinyl laten leggen (erg mooi overigens, leek net een echte houten vloer) en dit was hartstikke sterk hoor! Ook met honden en schoenen (was op de begane grond). Laminaat vind ik lang niet altijd gebruiksvriendelijker of mooier. Maargoed, haar vraag was donker of licht. Ik denk ook licht. Elmo
Ik denk trouwens ook licht. Er zit heel veel verschil in Vinyl, dat absoluut. Maar jullie vloer was zeker niet goedkoop, elmo?
Dat was het grappige....omdat het een huurwoning was hebben we er gewoon 1 uitgezocht bij de Kwantum. Wel een goede ondervloer. We hebben er uiteindelijk nog geen jaar gewoond. Vloer was nog prachtig. De nieuwe mensen hebben hem overgenomen en hebben er nog lang plezier van gehad (met kleine kinderen).
oh dat valt me dan mee.. Wij hebben ook van de kwantum, maar zou het never nooit in de woonkamer willen hebben!
Alleen als mijn hond uitglijdt gaat hijop zijn nagels staan anders niet..En vinyl glijdt een hond niet zo gemakkelijk uit dus zet hij zijn nagels er ook niet in