Wij hadden disney nummers circle of life - bij binnenkomst YouTube - Lion King - Circle of Life a whole new world - tekenen YouTube - Aladdin & Jasmine - A Whole New World all around the world - disneyparade liedje- bij vertrek YouTube - Disney vooraf, als herdenkingsliedje voor diegene die er niet bij konden zijn, terwijl er een speciale kaars brandde: They live in you -Lion King musical YouTube - The Lion King on Broadway - They Live in You
Even een tip, kies niet het allermooiste liedje voor bij het tekenen. Bij ons heeft volgens mij niemand het gehoord, want er werd gewoon doorheen gepraat. ( maar dat kan aan onze famillie liggen) Wij hadden trouwens: You are so beautifull- Joe Cocker Ik heb je nodig - Paul de Leeuw Perhaps Love - Paul de Leeuw/Jan Smit
wij hadden maar 2 liedjes Bij het binnen komen: Here comes the sun van the Beatles Bij het buiten gaan: So happy together van the Turtles Alletwee heel vrolijke happy liedjes
Nu ik hem bij Butterfly zag staan ging er opeens een belletje rinkelen haha. we hadden ook Laten we proosten van Guus meeuwis
Wij hadden de volgende nummers: Binnenkomst: Long long journey (Enya) Tekenen: Stop loving you (Toto) Openingsdans: zelfs je naam is mooi (Henk Westbroek).
wij hadden bij binnenkomst Elton John met het nummer Can you feel the love tonight. Onze openingdans was R.Kelly ft Celine Dion met het nummer Angel, en we hadden een turks nummer van Tarkan als tweede dans en het nummer van Marco Borsato Dochters voor mij en mijn vader. en op het einde een nummer van Nick en Simon weet ff niet meer de titel.
mijn nummer waren weg geven: YouTube - Bob Carlisle - Butterfly Kisses nummer voor onder het tekenen en weggaan: YouTube - CELINE DION - The Power Of Love openingdans: YouTube - Shania Twain - From This Moment On 2de dans met mijn vader zou eigenlijk deze zijn: YouTube - I Loved Her First maar we konden hier niet de engelse walsh op dansen omdat dit een weense walsh is.. was erg jammer.. dus uiteindelijk is het deze geworden : YouTube - I'm Your Angel - Celine Dion ft. R. Kelly (with lyrics)
wij hadden wel wat meer zoete liedjes maar dit hadden wij. Binnenkomst: I want to spend my lifetime loving you - Marc Anthony en Tina Arena Tekenen: Did i tell you - Rebecca Lavelle Uitloop: Angel - Lionel Richie ( dit omdat mijn man deze naar mij stuurde toen we elkaar net kende ) Veel succes met zoeken Liefs
Dit is ook leuk! YouTube - JK Wedding Entrance Dance Wij vonden Boudewijn de Groot met "Avond" heel mooi!
wij hadden een kleine fanfare die speelde voor ons in het kerkje waar wij getrouwd zijn, dat was zo speciaal en mooi binnenkomst, standaard bruiloft mars haha tekenen, Du bist alles van Peter Maffay einde, all you need is love, weet niet van wie maar was lekker vrolijk openingsdans, Shania Twain, From this moment einde, Rene Froger, This is the moment in ieder geval al heel veel geluk gewenst en geniet ervanhet is zo'n mooie dag
Toen wij het gemeentehuis binnen kwamen lopen toen draaide het nummer: " 'k Heb je Lief" van Paul de Leeuw. Verder hadden wij geen liedjes bij de ondertekening en weglopen.
Bij binnenkomst zal het iets zijn als: Colbie Callait, Lucky i'm in love with my best friend. YouTube - Jason Mraz & Colbie Caillat - Lucky (Video) Ik wil eigenlijk het liedje 1,2,3,4, van the Plain White t's voor het tekenen: YouTube - Plain White T's - Music Video - 1, 2, 3, 4 (Watch in HQ!) En dan iets van Nick & Simon, pak maar mn hand. Hebben al hele boel meegemaakt, en op de 1 of andere manier komt dit liedje altijd voorbij: YouTube - Nick en Simon - Pak Maar M'n Hand Volgorde zal misschien nog veranderen ! Maar ja, we zien wel. Heb nog 1,5 jaar de tijd !
Wij hadden: Binnenkomst: Guus Meeuwis - Eindeloos Tekenen: Micheal Buble -Everything Verlaten: Clouseau - Altijd heb ik je lief Succes met zoeken!
Wij hadden het volgende: Binnenkomst:Brian Adams met Everything i do Bij het weggaan:Jennifer Rush The power of love. Dit zijn voor ons liedjes met een speciale betekenis. Voor jou te zoetsappig misschien maar hebben jullie niet een "speciaal"nummer wat je eventueel kunt gebruiken?
Jaaa dat ene mega vrolijke lidje van die bruiloft die zo bekend werd nadat ze het filmpje op You-tube hadden gezet! Hoe heet ie nou?! Kan er niet opkomen. Dat ze dansend het kerkpad op komen lopen en uiteindelijk ook bruid en bruidegom. Dat liedje tovert iedere keer een big smile op mijn gezicht!