The Scientist - Coldplay Radiohead - no surprises 7 day mile - the Frames Back 2 good - Matchbox twenty Call and answer - barenaked ladies Somewhere only we know - Keane
Blof - Zo Mooi Zo Mooi - YouTube Precious Child by Karen Taylor Good with Lyrics - YouTube Pearl Jam- Just Breathe - YouTube
Wauw ik hoor niet vaak dat mensen Matchbox twenty kennen! Ik vind deze super en Unwell en Hand me down zijn degenen die ik het meest draai.
Tears in Heaven van Eric Clapton. Dit nummers schreef hij naar aanleiding van de dood van zijn 4jarige zoontje. Het knulletje is uit het raam van een wolkenkrabber naar beneden gevallen. Wat een verschrikking.... Ook een nummer van Simon en Garfunkel; Bright Eyes Gebruikt in de flim Watership Down. Als kind hield ik het echt niet droog op het moment dat het konijntje dood ging. Coldplay blijft mij ook ontroeren
Oh jee dat zijn heel veel nummers! Pepper and Piano - You Took My Heart HD - YouTube Christina Perri - Arms (Official Music Video) - YouTube MakeBelieve - Home (Official Video) - YouTube Libera - You were there (Full Video) - YouTube Eva Cassidy- I Know You By Heart - YouTube Coldplay - The Scientist - YouTube Charlene Soraia - Wherever You Will Go - YouTube You Could Be Happy - Snow Patrol - YouTube Dire Straits - Romeo & Juliet - YouTube Leona Lewis - Colorblind (New Song 2011) - YouTube Pearl Jam - Just Breathe - YouTube Myra Hess plays Jesu, Joy of Man's Desiring - with sheetmusic in HD - YouTube Bon Jovi: Bon Jovi - This Ain't A Love Song - YouTube Bon Jovi - Bed Of Roses - YouTube Jon Bon Jovi - Santa Fe - YouTube Bon Jovi - It's My Life - YouTube Bon Jovi - Livin' On A Prayer - YouTube Bon Jovi - Always - YouTube En nu stop ik maar, anders staat heel ZP vol, ik heb met heel veel muziek kippenvel momenten.
Halt mich- Herbert Grönemeier Run to the water- Live Heaven can wait- Meatloaf Cool river- Paul Simon Gethsemane (jesus christ superstar)-Steve Balsamo Rotterdam- Frederique Spigt The power of love- Frankie goes to Hollywood
Stripped- Shiny toy guns Origineel van Depeche Mode, waar ik helemaal wild van ben. Maar deze cover is bij hoge uitzondering nog beter. Me likes !
Nou heeft Rein Mercha nog wel een paar mooie nummers idd... Welk nummer ik ook kippevel van krijg is Hazes met mijn kind heeft verdriet. Dit omdat mijn moeder mij in de steek liet en ik bij me vader bleef. Dit nummer heb ik dus grijs gedraaid vroeger... Ook van Edsillya Rombley waar was jij ? If Tommorrow never comes aaaaaaah ik krijg er kippenvel van ook heb je een nederlandse van Chris de Roo voor zijn dochter Als ik er morgen niet meer ben die heb ik zo veel geluisterd toen me vader overleed. Ook van Martin van Doorn de ogen van mijn kind vind ik prachtig.... En dan even niet nederlands : Ik ben grote fan van Christina Aguilera die heb ook prachtige nummers.
Billy Joel - Goodnight Saigon (luister naar de tekst en probeer te begrijpen onder welke omstandigheden dit allemaal plaatsvond) Marco Borsato - Waarom nou jij (terwijl ik eigenlijk helemaal niet van Nederlandstalig ben )
Lionel richie say you say me. Lionel richie sail on Beide nr hebben ook wel emotionele waarde en ben gewoon Lionel fan