Kleine Jongen van Hazes. Zo toepasselijk, krijg er elke keer weer een brok van in mijn keel. En Tears in Heaven van Clapton idd.
Now you belong to heaven lyrics - Mari Olsen - YouTube bij de gedachte aan me overleden (ex) vriend. en me man die misschien de strijd tegen kanker niet red
Er schiet me nog een te binnen: Blind for you van Di-Rect. Ik vind het eeuwig zonde dat Tim Akkerman ermee gestopt is.
Er is er nog een, mn kleine meid weet zo niet meer van die.. Die nederlandse versie is idd ook erg mooi.. Zal ze straks eens opzoeken
I Was Here (United Nations World Humanitarian Day Perform... - YouTube Sowieso!! Beyonce - i was here
Ik vond dat nummer van michael jackson ook altijd eng, luisterde het vroeger regelmatig en kreeg elke keer de rillingen. terwijl ik groot mj fan ben
Oh, ik ben fan van het eerste uur, vind ze zoooo leuk! Ik snap niet waarom het nooit is gelukt in Europa door te breken Unwell vind ik ook schitterend inderdaad.
Precious Child by Karen Taylor Good with Lyrics - YouTube precious child van karen taylor. Is ons nummer van Milou.
Wise up van aimee mann, wordt altijd bij zielige stukjes in films of iets gedraaid, prachtig Aimee Mann - Wise Up - YouTube
Inderdaad mooi, werd ook op de crematie van mijn peetoom gedraaid... Andere mooie nummers: Phil Collins - Can't Stop Loving You (Live at Paris 2004) HQ - YouTube Phil Collins You'll be in my heart Live - YouTube Bram Vermeulen - Testament - YouTube Chantal Janzen - Papa (Live bij Een Nieuwe Jas) - YouTube VENICE - The Family Tree - YouTube