Screenprotector voor ipad

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Al weer een heel tijdje ben ik intens gelukkig met mijn grote vriend de ipad.

Maar ik heb er wel een case bij maar geen screenprotector. Volgens vrienden is dit ook niet nodig aangezien ie bij normaal gebruik niet snel zal krassen.

Merk wel dat hij heel snel vies word. Scherm dan hè,en maak het regelmatig schoon met doekje wat ik speciaal daar voor hou.
    Denk er soms wel aan om toch zo een screen pr te kopen maar lijkt me zo lastig aanbrengen. Heb er een voor mobiel maar daar zitten ook wel war belletjes onder. En zou het ook zonde vinden dan want die dingennkostte ook wel rond de 15 euro volgens mij.

Wat gebruiken jullie? Wel of geen? En waarom

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

heb je echt niet nodig hoor
    als de ipad vuil is hem gewoon tegen je shirt of broek houden even wrijven en klaar

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Geen idd. Gewoon even een doekje of wat dan ook eroverheen en voila!

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Heel even gebruikt, maar er snel weer afgehaald, want het schermgevoeligheid werd er een stuk minder van en je kreeg een dof scherm van. Vond ik zonde, en met gewoon gebruik nergens last van.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Geen screenprotector nodig, zelfs niet met kleine kinderen. Tenzij je er echt hele extreme dingen mee gaat doen zal het scherm niet zo snel krassen. Bovendien is het een gebruiksvoorwerp, boeit mij echt niet als het ding er niet als gloednieuw uit zou blijven zien.

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou wij gebruiken hem wel, ideaal

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het is even klooien, maar je krijgt dat ding er wel goed op. Als ik het kan.... :p
    Het is een overweging die je maakt natuurlijk.

Ik krijg zo'n ding gratis bij een hoes, die 5 euro was, misschien vind je die in een bak bij de Media Markt ofzo, scheelt wel (zit je alleen met een extra hoes maar goed :p).

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Wij ook!

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb er ook 1 op. Beter een kras op dat ding dan in mijn scherm.
    Tip voor het aanbrengen, doe de douche aan met warm water en de deur van de badkamer dicht. Door stoom dalen de stofdeeltjes en kun je hem er mooi opplakken. Geen bellen en stofdeeltjes onder je screenprotector

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben er ook 1 gekocht bij de xenos

11. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ik heb ze zien liggen bij action... weet wel de prijs niet maar zeker geen 15euro

12. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ze hebben ze nu in de aanbieding bij de kruitvat volgens mij. 8 euro voor 2

Deel Deze Pagina