Wie kan mijn vertellen of de maxicosi hoes uitwasbaar is? Je kan hem er namelijk wel afhalen, maar durf hem niet te wassen, bang dat ik hem er niet meer op krijg. Door de warmte van de afgelopen weken, zitten er op hoofdhoogte een zweetvlek...
Ja hoor, die kun je gewoon in de wasmachine doen. Ik heb hem laatst nog gewassen voor de nieuwe baby. Het is wel even prutsen om hem eraf te krijgen en er weer op.
hmmmm....krijg hem er toch niet helemaal af. kan ook geen wasinstructie vinden. Denk dat het dan niet de bedoeling is om hem er af te halen....
Hoe heb je die er afgekregen dan?? Ik kom tot de helft......na de knopjes om hem van de kinderwagen af te halen kom ik niet. Dan zit hij nog vast aan elastiek, maar ik kan niet zien waar het elastiek heen gaat..?!
http://www.maxicosi.nl/media/producthandleidingen/maxicosi/Cabriofix_def1.pdf blz 58 Die elastiekjes zitten om een soort haakjes heen waar ze vanaf moeten. Bij die gesp kwam ik er niet meer uit en stond ik op het punt de maxicosi uit het raam te gooien. Mijn man heeft dat deel losgekregen. Succes!
Ben op dit moment ook in staat om hem inderdaad uit het raam te mieteren...:x:x bij de gesp krijg ik hem ook niet los.....even naar je link kijken! Dank je wel!
Nou...bijna! Wat een kl*t* ding zeg pfff..... Ergste is nog, mijn vriend komt thuis en ik vraag of hij er even naar wil kijken, omdat ik ongeveer de hele maxicosi uitelkaar gesloopt heb.....Is het ZOOOO verschrikkelijk simpel......gespje hoeft helemaal niet uit elkaar, die moet je ergens van afhaken :x Sjonge.... Maar goed, ik heb hem uitgewassen! Dank je wel voor je hulp! Deze mag van mij op slot!
Ik heb hem op 30graden gedaan, maar wel wolprogramma. Hij is nu klaar, zal even kijken hoe die eruit gekomen is!
Hij komt er goed uit! Maar ik kan het pas met zekerheid zeggen, wanneer ik hem weer op de maxi cosi zet
Na het wassen de bekleding er nat terug omheen doen dan krijg je hem er makkelijker terug op dan als hij al droog is.
Goed om te weten! Ik wilde deze vraag dus ook stellen.. want hier ook een zweetvlek en voor een eventuele 2e wil ik 'm wel gewoon netjes weg zetten.. En in het boekje kan je het dus terug vinden merk ik.. Thanks voor de tips!
Dat is niet eens nodig. Ik heb van de week de bekleding (en zonnekap, schouderbeschermers, hoofdverkleiner) gewassen (wolwas koud) en laten drogen op het droogrek. Een dag later de bekleding er weer heel makkelijk op gekregen.