Nuna IVVI sava

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dreamcatcher, 5 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Heeft iemand ervaringen met deze wagen?
    Wij hebben 'm vandaag gekocht omdat hij heel lekker rijd. Ook vind ik de snufjes zoals de uittrekbare zonnescherm en etc enorm handig. Maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen die de wagen al in gebruik hebben.. Iemand?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben een nuna. Alleen een zwarte ;)

Ik hou van de nuna. Eigenlijk alles van hun vind ik perfect. Zn autostoel is fijn, mooie verkleiner voor in het begin en ook een zonnescherm.
    De wagen zelf rijd zalig, makkelijk met 1 hand te besturen. Veel laadruimte onderin. Het uber handige zonnescherm, en dat je het flapje omhoog kan doen als het heel warm is. Het matrasje van de bak kun je evt ook voor verschonen gebruiken. En het vakje voor je portemonnee, super fijn!

Ik vind het alleen in die zin jammer, dat dit al de grootste bak is die je kan vinden en ik nu al weet dat mn zoon er met 6 maand uit is. Ik had hem er liever nog iets langer in. Wij hebben nu het vakje voor de portomonnee er al uit moeten halen, scheelt toch weer een paar cm.

Ik ben echt een fan van deze wagen. Hierna zal ook de buggy van nuna worden. En hij heeft ook de nuna leaf (wipstoel) heel fijn spul!

dreamcatcher vindt dit leuk.
  3. dreamcatcher

Ohh dat klinkt heerlijk positief allemaal. Wij hebben de grappige (grijze kleur) Wij hebben met ons zoontje ook de buggy van nuna gehad en die was ideaal!

Zo'n waterbak wordt al snel te klein idd. Daar heb ik rekening mee gehouden. De nuna leaf lijkt ons ook heeeerlijk dus misschien dat die er ook nog komt.

4. dreamcatcher

Bedoel graphite ipv grappige haha

5. dreamcatcher

Verder niemand ervaring met deze wagen??

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.449
    1.130
    113
    Wij hebben de voorganger. Ideale wagen. Zoon heeft er tot 10 maanden ingelegen, echt ideaal. Ook de grote mand is ideaal.

dreamcatcher vindt dit leuk.
  7. dreamcatcher

Wat ik tot nu toe aan recensies over nuna kinderwagens lees is echt super. Dus begin nu wel te geloven dat wij een goede keus hebben gemaakt. Nu nog geduldig afwachten tot de kleine er is om het uit te testen ☺️

8. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hier ook de nuna ivvy graphite..erg happy mee maar de wagenbak meer als wiegje gebruikt en door ruimtegebrek in de auto meestal de maxi cosi mee..hoop binnenkort de wandelwagen veel meer te gaan gebruiken..

Verder vinden wij het een erg leuk merk met doordachte en goed afgewerkte ideeën dus wij hebben ook de Nuna Leaf (wipstoel) en de Sena (reisbedje) allemaal erg tevreden mee!!

Deel Deze Pagina