Nuna leaf wipstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bilou, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft hier ervaring mee? Aanrader of niet?
    Ben wel benieuwd. Vind ze er zelf leuk uit zien, en volgens de eigen website natuurlijk heel handig etc, maar wil echte ervaringen horen.

NUNA LEAF

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb 'm! Nu bijna 2 jaar al en heb er geen spijt van gehad. Behalve dat 'ie er leuk uitziet heeft mijn zoontje er, vooral in het begin, heerlijk in gelegen. Je kan 'm zachtjes laten schommelen, wat hij erg leuk vond. Nu, met bijna 23 maanden, zit hij er af en toe nog graag in te 'lezen'. Dus ja, ik ben er enthousiast over!

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Na alle enthousiaste verhalen van iedereen hebben wij hem ook gekocht. Heb alleen nog geen eigen gebruikerservaring haha

4. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Zo'n fijn stoetje!!
    Ons meisje zit er heel graag in.
    Hij schommelt ongeveer 2 minuten en de ligging schijnt ideaal te zijn voor het ruggetje. (stond in het boekje :D)

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben hem en mijn broer gebruikt hem ook voor zijn dochtertje. Het is niet echt een wipstoel naar mijn idee, maar meer een schommelstoel. Ik vind hem super en volgens mijn broer is hij ook geweldig in gebruik! Geen drukke liedjes of felle lichtjes, maar wel een hele fijne schommelstoel die uit zichzelf (reageert op beweging van het kindje of wanneer je hem even een klein duwtje geeft) lekker heen en weer schommelt.

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben hem ook. Had wel verwacht dat hij langer zou bewegen. Ik hoop dat zodra er gewicht in ligt dat ie dat wel gaat doen.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

We hebben hem ook. Hier vonden ze hem erg fijn (zoon+ oppaskindjes). En hij is ook handig want het binnenkussentje wat het vaaks vies wordt kan zo in de wasmachine (rest van de stoel ook, maar dat is veel minder vaak nodig).

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben er helemaal niet blij mee, maar dat ligt meer aan Mira.
    Die heeft het nooit leuk gevonden ergens vast in te zitten.. Dus we hebben hem weinig gebruikt. Ze kon er zelf al heel snel uitklimmen.
    Daarom verkoop ik 'm nu ook, dus als iemand 'm wilt hebben ..... :p

9. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb hem via marktplaats gekocht nadat ik hem op de negenmaandenbeurs had gezien (en ik zelf de 'grote-mensen-versie' had getest). Afgelopen weekend getest met mijn buurjongetje en die was er helemaal fan van! Hoop ook dat onze kleine er straks heel blij mee is :)

10. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Ik heb 'm ook, heb 'm wel met name in het begin gebruikt, terwijl ik me nu afvraag waarom eigenlijk... maar zometeen mag de baby er weer in, en zal m'n zoontje er vast ook weer in willen.
    Maar hij beviel goed, hij lag er echt heerlijk in en viel regelmatig in slaap in dat ding... :) en hij ziet er supermooi uit!!

11. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie reacties. Ik denk dat ik hm ook maar eens ga aanschaffen. Hopelijk geen miskoop haha.

12. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Helemaal geweldig!! Vooral na even maand of 3 met de speelboog!!

Deel Deze Pagina